Jump to content


Photo

Motorul SDI


  • Please log in to reply
37 replies to this topic

#21 cristivr6

cristivr6
  • Oraş:Piatra Neamţ
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat Tdi ; Caddy Sdi
  • Motorizarea:1.9

Posted 30.07.2010 @ 17:57

Eu am un caddy 1.9 sdi ( 64 cp ) din 2001 - Practic acelasi motor .
Al meu are 360.000 km si merge cu 15w40 ( Vara ) schimbat la 8000 km si 10w40 ( Iarna ) schimbat in jur de 10000 km . Ambele indeplinesc norma VW 505.00 .

Cu toate ca folosesc 15w40 motorul merge perfect ( nu bat tachetii , nu trepideaza , porneste la sfert , consuma putin , iar pt. 64 de cp trage nesperat de bine ) . Si nu mai spun ca fiind de marfa a avut 5 soferi pe el si a carat greutati de 500- 600 kg destul de frecvent. Incredibil de fiabil motorul asta .


Daca tot aveti SDI eu zic sa beneficiati de avantajele pt. care a fost creat si mentinut in oferta VW atata timp : economie in exploatare fara rabat al fiabilitatii ; singurul avantaj al unui SDI fata de un TDI .
Fiind un motor fara turbina si atat de fiabil , parerea mea e ca 5w40 nu isi are rostul ( economic in primul rand ) . Poate pana cel mult in 100.000 km dar dupa puteti folosi 10w40 fara probleme Iarna - Varna . Daca era Tdi atunci , da , 5w40 era un "must" .

Edited by cristivr6, 30.07.2010 @ 18:24.


#22 Fane_05

Fane_05
  • Oraş:Suceava
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Polo Variant 2001
  • Motorizarea:1.9 SDI AQM

Posted 28.09.2010 @ 14:28

eu am un polo variant din 2001 SDI cu motorul de 68 cai. are 308.xxx km si sunt f multumit de el, consum mic, fiabil. ca ulei folosesc 15w40 castrol magnatec. inainte de aceasta masina am avut un bmw benzina si inca ma adaptez la ea, cu turatiile si cu talpa dar si cu consumul. ce-i drept am observat ca a consumat un pic de ulei. ceva in genul a 1,5l in aprox 4000 km. mentionez ca sunt primii 4000 km cu un SDI si uneori am mai turat-o peste 3000-3500 ture.

#23 uglyjamal

uglyjamal
  • Oraş:Lehliu Gară
  • Maşina:ARO
  • Model:10
  • Motorizarea:1,9

Posted 29.09.2010 @ 15:39

Al meu tocmai a implinit 200k :) si nu a vazut de 150000 km decat Mobil 1 5W40. Zilele astea am completat, la 9400 km de la schimbul de ulei, exact 300 grame ca sa aduc uleiul la jumatatea semnului de pe joja.

#24 Sfanthul

Sfanthul
  • Oraş:Botoşani
  • Maşina:VW Polo
  • Model:9N 2003
  • Motorizarea:1.9 SDI 65 CP

Posted 21.01.2012 @ 12:02

eu am un Polo din 2003, 1.9 SDI si are 245.000, am mers cu mobil 5w40 si consuma cam un litru la schimb, ultima data am pus castrol edge 5w40 si am completat cu doi litri, acum o sa trec inapoi pe mobil, e un motor f bun, nu consuma mult daca mergi in turatie normala cu el. parerea mea ..... nu e chiar atat de bun sa pui 15w40, are vascozitate mare, e adevarat ca reduce putin din zgomor, am pus 10w40 la un sprinter si s-au dus doua motoare in 2 ani ..... si la speinter pun acum 5w40.

#25 eras3d

eras3d
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf
  • Motorizarea:1.9 SDI 68CP

Posted 29.01.2012 @ 02:24

Salutare la tota lumea, sunt nou pe forum, si am ceva probleme cu un golf 4, motor 1.9 sdi , in jur de 220 000 km ( spun in jur pt ca el are 138.000 mile , conversia cam pe acolo bate )
O sa incep cu inceputu si o sa incerc sa dau cat mai multe detalii ca sa se poata da un diagnostic cat mai bun.
Am masina cam de 8 luni, in prima zi cand am luat`o , s-a rupt un surub de la suportul motor , evident motorul a stat putin inclinat. Initial am crezut ca e vb de o planetara, cand am dus`o la service dupa vre`o 2 zile , am aflat ce era , am rezolvat`o. De aici in colo , numai probleme. Cand s-a rupt suportu, motorul s-a lasat in jos, am spart si baia de ulei. Am schimbat si baia de ulei . Uleiul care il am acum este 5w30 .
Motorul este f zgomotos, in special daca trec de 2000 de ture, e groaznic. ( nu am mai mers in viata mea cu sdi ) dar chiar asa tare trebuie sa se auda? Sa fie oare din cauza uleiului ? Sa folosesc alt tip de ulei ? Motorul are vlaga, ( avea 68 cp acu 12 ani ) , cine stie cati o mai avea acuma, da merge nu ma plang de asta. Nu mananca ulei , nici un gram. Nici fum nu scoate. Si totusi, e f zgomotos, iar consumul este f mare. Cu un plin, am facut 350 de mile, ceea ce inseamna 563 de km, am auzit ca un golf 4 cu motor sdi scoate intre 700 si 750 cu un plin. Schimb decent, rar trec de 2000 rpm iar max sa fie undeva pe la 2500 .
2. Senzorul abs. Dupa ce pornesc motorul , martorul se stinge, si aprinde in momentul in care depasesc viteza de 12mph. Daca merg cu 10, pot sa merg toata ziua. AM mai testat pe gheata, daca nu depasesc 12mph, si calc frana, abs`ul intra, lucreaza o singura data, dupa care se aprinde martorul si nu se mai stinge decat la urmatoarea repornire.
3. Cutia de viteze. La relanti , nu totdeauna, se aude un zgomot, un fel de bubuiala, care dispare o data cu introducerea in treapta 1. Intra fara nici un fel de probleme in toate treptele, in mers nu are nici o problema, nu patineaza.
4. Temperatura la apa, nu creste peste 40-50 de grade de nici un fel. Nu am caldura inauntru , decat daca dau drumu la reciclare. Sa fie vre-un senzor ceva ?

Cam astea ar fi problemele, scuze pt modul haotic in care am expus probleme sunt f multe, si toate cred eu ca au inceput de la ruperea acelui suport. Daca se pricepe cineva sa dea un raspuns la cateva dintre intrebarile de mai sus ar fi excelent.
La fel daca nu am postat unde trebuie, scuze, e primul post .
Multumesc mult,

#26 Fiestax

Fiestax
  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf IV 2004 ASV
  • Motorizarea:1.9TDI 110CP

Posted 29.01.2012 @ 07:35

1.zgomotos este dar in limitele bunului simt.depinde cum se aude la tine.pe siteurile de ulei este recomandat 5w-40 dar nu cred ca asta este problema.consumul este maricel dar depinde cum mergi cu ea,daca tragi de masina asteptand performante de tdi nu este.
2.scanare vag-com
3.rulment de presiune/volant
4.ori este senzorul dus(verifici cu vag-com) ori termostatul(cel mai plauzibil in aceasta situatie).pune mana pe furtunele de la radiator si vezi daca se incalzesc imediat cum si motorul se incalzeste.daca da(adica acul din bord de abia s-a miscat iar radiatorul este cald) atunci s-a blocat pe deschis.

#27 eras3d

eras3d
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf
  • Motorizarea:1.9 SDI 68CP

Posted 29.01.2012 @ 09:41

Salut, si multumesc mult pentru raspuns.
1. Nu trag de ea, stiu diferenta dintre sdi si tdi, am mers cu cu multe tdi`uri, nu golf, dar tdi . Nu turez mai mult de 2000 decat daca e deal sau ceva si atunci trebuie ca altfel nu urc , dar in rest mers lejer schimb intre 1800-2000 max. Oare daca-i fac schimb la 5w40 o fi ceva mai bine si dpdv al zgomotului si al consumului ? Mai citeam pe undeva si vazusem ca daca e motor cu multi km si foloseste un ulei mai gros, gen 10w40 . ( nu stiu daca vb prostii sau nu , asa am citit ) .
2. O sa o duc la diagnostic ca de mult tot zic ca fac asta si n`am mai ajuns.
3. Merci mult, o sa le schimb pe amandoua si kit de ambreiaj ca cine stie de cand n-a mai fost schimbat si chiar nu vreau sa ma lase in drum.
4. Se incalzesc am verificat acuma, o sa shcimb si termostatul.

Legat de vag-com, se poate sa fac eu un romanism si sa downlodez softu de pe undeva , dupa care sa caut un cablu pt golf pe ebay ? Voi le duceti la service sau aveti o chestie similara "homemade" :)
Merci .

#28 Fiestax

Fiestax
  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf IV 2004 ASV
  • Motorizarea:1.9TDI 110CP

Posted 29.01.2012 @ 09:55

mai bine un friendmade :)) vorbeste cu florin sau albundy de pe forum sau altii din bucuresti.foloseste search-ul

#29 eras3d

eras3d
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf
  • Motorizarea:1.9 SDI 68CP

Posted 29.01.2012 @ 10:08

As vorbi, da eu nu sunt in tara acuma, sunt in anglia, si masina e tot aici. ( de aia e in mile ) :)) Si nu stiu de ce , de fiecare data cand ma duc la service`uri pe aici , ma duc cu inima stransa, ca`i vad ca habar n`au si mi`e sa nu strice mai rau . Aveam de gand sa o duc la reprezentata, pentru diagnostic, sa-mi dea aia o lista cu ce si cum, dupa care sa ma duc la un mecanic in care am oarecum incredere si sa-i bag lista cu piesele sub nas, si sa stau cu el pana vad ca le schimba si le pune pe alea care i le-am dat eu . La reprezentata e mult , mult prea scump sa faci ceva mai mult de un diagnostic, care si ala e vre`o 80-90 . De aia intrebam daca scap mai ieftin cu ceva homemade.

#30 eras3d

eras3d
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf
  • Motorizarea:1.9 SDI 68CP

Posted 29.01.2012 @ 14:47

Ma gandeam acuma ca daca tot ai zis ca e recomandat sa pun ulei 5w40, sa-i fac schimbu sa scap de grija poate scade si consumu. Intrebare: sa folosesc sau nu un engine flush ? La fel din ce am citit, uni ziceau ca nu e bine, altii care l-au folosit ziceau ca se simte diferenta. Ideea e ca daca pui ala, cand dai drumu la ulei, uleiu nu curge chiar tot, mai ramane ceva, si daca ce ramane e amestecat cu engine flush nu dauneaza in timp ? Daca e cumva vre`un alt topic, sa-mi ziceti si mie ca postez acolo . eu n-am gasit nimic.

#31 Fiestax

Fiestax
  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf IV 2004 ASV
  • Motorizarea:1.9TDI 110CP

Posted 29.01.2012 @ 16:44

daca vrei sa faci schimbul pune un ulei bun 5w-40 fara alte balarii

#32 eras3d

eras3d
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf
  • Motorizarea:1.9 SDI 68CP

Posted 30.01.2012 @ 19:25

daca vrei sa faci schimbul pune un ulei bun 5w-40 fara alte balarii


Pai pun, ma gandeam la un castrol ceva, daca ai tu vre`o recomandare mai buna ...
Engine flush ala, cand vrei sa schimbi uleiu, inainte sa drenezi, pui ala peste uleiu vechi, dupa care la motoru sa mearga la relanti, 10-15 min, dupa care faci drenarea, si zicese, ca face ala minuni, si curata motoru f bine in alea 10-15 min. Si cand adaugi uleiul nou ramane curat. Zic producatorii acetei minuni, ca motoru ar fi murdar, iar pur si simpla schimbare a uleiului devine inutila datorita faptului ca mizeria care e acolo, nu se duce toata cu uleiul care`l scoti, si cand pui ulei proaspat se murdareste instantaneu. BIne , acuma daca ne gandim un pic, pana sa apara asta, au supravietuit motoarele si fara asa ceva mult si bine.

Problema e ca unii zic ca, folosirea acestui engine flush mai mult dauneaza decat sa faca bine motorului . Unii zic ca e extraordinar si ca se simt schimbari majore, acuma ca despre fiecare subiect parerile sunt impartite, personal nu l`am folosit niciodata de aia vroiam sa cer pareri.

#33 Fiestax

Fiestax
  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf IV 2004 ASV
  • Motorizarea:1.9TDI 110CP

Posted 30.01.2012 @ 20:21

Este topic despre ulei.In general aral,castro edge(de care folosesc eu),liqui moly.In uleiuri nu sunt de acord cu aditivii,in combustibili da dar nici acolo 100%...parerea mea

Edited by fiestax, 30.01.2012 @ 20:24.


#34 lupo_bv

lupo_bv

    Moderator

  • Oraş:Braşov
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Lupo 2003
  • Motorizarea:1.7 SDI, 60hp

Posted 30.01.2012 @ 22:58

Eu am un lupo 1.7 sdi 60cp care este inrudit cumva cu motorul tau si are o varsta comparabila adica vreo 180 k km.

1. uleiul: pana acum 2 schimburi am folosit 5W40 Mobil de care am fost multumit, capacitate 4.7 litri, dar de fapt intra numai vreo 4.5 litri, mai papa restul de 500 ml pana la urmatorul schimb la 10 000 km, asa il fac eu. daca vrei sa stii mai multe despre uleiuri, semnificatia cifrelor etc. uite aici
http://www.carbibles...eoil_bible.html
Acum sunt la al doilea schimb cu ulei Comma (e mai rar pe la noi, este facut in UK) tot 5W40, nu stiu sa-ti zic daca este mai bun sau nu, cam tot atat consuma (pe site-ul de la Opel aia spun ca li s-a redus consumul considerabil, stiut fiind ca opel-urile cam consuma), dar ori mi se pare mie, ori cam bat culbutorii la rece, data viitoare ma intorc la Mobil si o sa pot zice mai clar daca este ceva sau doar mi se pare. Oricum iti recomand 5W40 si de o marca buna.
De engine flush nu stiu ce sa zic, eu parca nu as folosi.

2. zgomotul: ce-i drept e cam zgomotos, eu dupa un traseu Brasov-Ploiesti imi cam vajaie urechile, ce-i drept dupa Banesti, mai jos de 3000 ture nu prea o las, o mai duc si spre 4000.
Acum la tine Zgomot marit (ar fi bine sa poti compara cu altul)+consum mare poate sa insemne si avansul putin dereglat. Mai pot fi si alte cauze dar asta este destul de frecventa pe care am patit-o si eu, dupa reglarea avansului a scazut consumul cam cu 1 litru in oras-mecanicul mi-a spus ca era foarte putin dereglat si nici el nu credea ca mi-a crescut consumul de acolo, dar uite ca chiar de acolo a fost.
Aici ca o observatie: am un coleg cu o fabia cu motor in 3 pistoane de1.2 sau 1.4 TDI nu mai stiu exact care ma invidiaza pt cum se aude ralantiul, deci la ralanti pana la urma nu e chiar asa rau, dar cand ii dai peste 2000 cam urla ce-i drept.

3. turatia: mi se pare ca mergi cam subturat. Cum mergi tu este ok cat este motorul rece (perioada pe care o poti considera cam pana ajunge apa la 90 si inca vreo 5 minute dupa aia). Se potriveste cu faptul ca ai termostatul defect si de fapt mergi mai tot timpul cu motorul rece - asta afecteaza motorul si duce si la cresterea consumului. Eu zic sa-l schimbi, pe original este destul de scump dar unul Wahler este o alternativa buna.

4. Huruiala de la cutie: cand apesi ambreiajul fara sa introduci in viteze se mai aude?

5. Vag com - adica de ce sa faci un romanism? Interfete clona se gasesc prin toate magazinele online si de la noi si de la altii, iar programul shareware se gaseste de download-at chiar pe site-ul celor care-l fac, free, asa ca nu vad care este problema. cu versiunea shareware poti vedea codurile de eroare, le poti sterge si poti vizualiza destui parametri in timp real. Un VagCom 409.1 este suficient pt masina ta si-l poti gasi la vreo 13-15euro online. Eu am folsit asa ceva dar nu ma lasa sa intru in Basic settings sa vad avansul, dar l-am lamurit pana la urma ca este mai bine pt. el sa ma lase.
Aici mai discutam daca mai ai nevoie de informatii, imi poti da si pm.

6. despre ABS nu stiu ce sa-ti zic pt ca nu am

#35 eras3d

eras3d
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf
  • Motorizarea:1.9 SDI 68CP

Posted 01.02.2012 @ 00:51

Eu am un lupo 1.7 sdi 60cp care este inrudit cumva cu motorul tau si are o varsta comparabila adica vreo 180 k km.

1. uleiul: pana acum 2 schimburi am folosit 5W40 Mobil de care am fost multumit, capacitate 4.7 litri, dar de fapt intra numai vreo 4.5 litri, mai papa restul de 500 ml pana la urmatorul schimb la 10 000 km, asa il fac eu. daca vrei sa stii mai multe despre uleiuri, semnificatia cifrelor etc. uite aici
http://www.carbibles...eoil_bible.html
Acum sunt la al doilea schimb cu ulei Comma (e mai rar pe la noi, este facut in UK) tot 5W40, nu stiu sa-ti zic daca este mai bun sau nu, cam tot atat consuma (pe site-ul de la Opel aia spun ca li s-a redus consumul considerabil, stiut fiind ca opel-urile cam consuma), dar ori mi se pare mie, ori cam bat culbutorii la rece, data viitoare ma intorc la Mobil si o sa pot zice mai clar daca este ceva sau doar mi se pare. Oricum iti recomand 5W40 si de o marca buna.
De engine flush nu stiu ce sa zic, eu parca nu as folosi.

2. zgomotul: ce-i drept e cam zgomotos, eu dupa un traseu Brasov-Ploiesti imi cam vajaie urechile, ce-i drept dupa Banesti, mai jos de 3000 ture nu prea o las, o mai duc si spre 4000.
Acum la tine Zgomot marit (ar fi bine sa poti compara cu altul)+consum mare poate sa insemne si avansul putin dereglat. Mai pot fi si alte cauze dar asta este destul de frecventa pe care am patit-o si eu, dupa reglarea avansului a scazut consumul cam cu 1 litru in oras-mecanicul mi-a spus ca era foarte putin dereglat si nici el nu credea ca mi-a crescut consumul de acolo, dar uite ca chiar de acolo a fost.
Aici ca o observatie: am un coleg cu o fabia cu motor in 3 pistoane de1.2 sau 1.4 TDI nu mai stiu exact care ma invidiaza pt cum se aude ralantiul, deci la ralanti pana la urma nu e chiar asa rau, dar cand ii dai peste 2000 cam urla ce-i drept.

3. turatia: mi se pare ca mergi cam subturat. Cum mergi tu este ok cat este motorul rece (perioada pe care o poti considera cam pana ajunge apa la 90 si inca vreo 5 minute dupa aia). Se potriveste cu faptul ca ai termostatul defect si de fapt mergi mai tot timpul cu motorul rece - asta afecteaza motorul si duce si la cresterea consumului. Eu zic sa-l schimbi, pe original este destul de scump dar unul Wahler este o alternativa buna.

4. Huruiala de la cutie: cand apesi ambreiajul fara sa introduci in viteze se mai aude?

5. Vag com - adica de ce sa faci un romanism? Interfete clona se gasesc prin toate magazinele online si de la noi si de la altii, iar programul shareware se gaseste de download-at chiar pe site-ul celor care-l fac, free, asa ca nu vad care este problema. cu versiunea shareware poti vedea codurile de eroare, le poti sterge si poti vizualiza destui parametri in timp real. Un VagCom 409.1 este suficient pt masina ta si-l poti gasi la vreo 13-15euro online. Eu am folsit asa ceva dar nu ma lasa sa intru in Basic settings sa vad avansul, dar l-am lamurit pana la urma ca este mai bine pt. el sa ma lase.
Aici mai discutam daca mai ai nevoie de informatii, imi poti da si pm.

6. despre ABS nu stiu ce sa-ti zic pt ca nu am


1. Engine flush nici eu nu cred ca o sa folosesc, poate fi o idee buna pt motoare mai noi, da pt astea mai vechi , nu cred.
2. F adevarat, la relanti suna f bine, dar dupa 2000 e grav, si pe autostrada cum motoru nu are turbo tre sa o tii peste 2000 ca sa mergi in rand cu lumea, si uruie grav.
3. Motoru se incalzeste, ca am fost la rar, si cand verifica noxele baga termometru pe joja de ulei, si arata temperatura, si ajunge la 90 fara probleme. Pana si apa se incalzeste, da pentru nu stiu care motiv nici martoru nu arata mai mult de 50-60 grade, nici caldura nu am.
4. O parte din huruiala dispare dupa ce calc ambreiaju , iar cand o bag in treaba 1, dispare de tot.
5. Pentru asta o sa trebuiasaca sa cumpar un cablu ceva probabil, n`am facut asta niciodata , da ma gandesc ca nu are cum sa fie f greu. Daca poti ar fi ideal sa-mi dai niste sfaturi, gen ce cablu tre sa iau ( un cod ceva daca are ) , unde se baga cablu ala etc ..

#36 lupo_bv

lupo_bv

    Moderator

  • Oraş:Braşov
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Lupo 2003
  • Motorizarea:1.7 SDI, 60hp

Posted 01.02.2012 @ 15:35

Pai fa o inregistrare si pune-o aici poate ne dam seama daca este ok sau nu.
Atentie ca temperatura apei nu este egala cu ce a uleiului
La apa cred ca termostatul e de vina cum a spus si @fiestax mai sus. Uite si aici ceva discutii pe tema asta
http://vwforum.vwfor...ost__p__1743210
Huruiala cred ca vine de la ceva rulmenti prin cutie (pe la trenul fix sau asa ceva) dar aici ar trebui consultat cineva care se pricepe.
Interfata este asta
http://www.ebay.com/...=item3cc08a31cf
Deci este vorba de o interfata KKL Vag-Com versiunea 409.1. Este simplu de instalat, poti intampina ceva probleme la setarea portului si evita sa scanezi airbag-urile (a fost o problema cu niste calculatorare de airbag fabricate prin 1999, dar nu este o problema). Oricum daca iti iei una zi aici sau da-mi mai bine pm sa nu poluam aici topicul cu probleme straine.

#37 eras3d

eras3d
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf
  • Motorizarea:1.9 SDI 68CP

Posted 01.02.2012 @ 20:05

Maine cand plec dimineata la munca o sa filmez drumu pana acolo, o sa opresc muzica si caldura ca sa se adua exact ce avem nevoie. Cu termostatu, ok , o sa`l schimb, intrebare : e un job care pot sa-l fac si eu , sau mai bine o duc la service ? Nici nu stiu unde e amplasat acest termostat . Cod ceva pt termostat ? Daca nu, dau maine o fuga pana la reprezentanta si iau codu de acolo .
Cablu l-am comandat acuma da o sa dureze ceva pana vine din china in uk, cel putin 15 zile. Cand vine, iti dau pm.
Merci mult de tot.

Pai fa o inregistrare si pune-o aici poate ne dam seama daca este ok sau nu.
Atentie ca temperatura apei nu este egala cu ce a uleiului
La apa cred ca termostatul e de vina cum a spus si @fiestax mai sus. Uite si aici ceva discutii pe tema asta
http://vwforum.vwfor...ost__p__1743210
Huruiala cred ca vine de la ceva rulmenti prin cutie (pe la trenul fix sau asa ceva) dar aici ar trebui consultat cineva care se pricepe.
Interfata este asta
http://www.ebay.com/...=item3cc08a31cf
Deci este vorba de o interfata KKL Vag-Com versiunea 409.1. Este simplu de instalat, poti intampina ceva probleme la setarea portului si evita sa scanezi airbag-urile (a fost o problema cu niste calculatorare de airbag fabricate prin 1999, dar nu este o problema). Oricum daca iti iei una zi aici sau da-mi mai bine pm sa nu poluam aici topicul cu probleme straine.



#38 lupo_bv

lupo_bv

    Moderator

  • Oraş:Braşov
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Lupo 2003
  • Motorizarea:1.7 SDI, 60hp

Posted 01.02.2012 @ 21:13

Termostatul este pozitionat unde intra conducta de jos de la radiator in motor. Greu nu cred ca ar fi dar nu stiu exact cum ai acces acolo si cat de ingramadit este motorul la tine , ca la mine e cam jale in privinta asta, nu prea pot face nimic fara canal macar.
Codul pe original este 044121113 (vezi ca este un topic parca pe aria de Golf 4 despre coduri piese).
Ca firme te poti orienta pe Wahler (din asta mi-am pus eu si nu am probleme de 1 an), aici este cam 40-50 lei, Febi, Gates, Swag, Topran. Pe origina costa vreo 180 lei, nu mai stiu exact dar destul de mult.
Procedura de schimbare, in atasament.
bafta!




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users