Jump to content


Photo

Zgomot motor


  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1 CLAUDIUF

CLAUDIUF
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:VolksWagen
  • Model:VW Jetta 2010
  • Motorizarea:1.6, 102

Posted 18.10.2006 @ 13:00

Am un golf 4 motor 1.4 si, poate doar mi se pare mie, dar am senzatia ca suna cam ca un diesel. E normal sau? Suna ca si cum ar avea o bataie permanenta, un sunet metalic.E mai puternic cand pornesc la rece se atenueaza dar nu dispare.

#2 mohordbx

mohordbx
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:GOLF V Tour 2008
  • Motorizarea:1.9 TDI 105 CP

Posted 18.10.2006 @ 14:57

Acelasi lucru mi se intimpla si mie dar dureaza in schimb doar citeva secunde ca mai apoi motorul sa mearga rotund. Se pare ca asa este normal avind in vedere ca a mai fost semnalat acest lucru si la alti posesori. S-ar putea sa ma insel totusi :)

#3 ManiacuV6

ManiacuV6

    Membri Seniori

  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Audi
  • Model:80 B3 1990
  • Motorizarea:1.8S 90CP

Posted 18.10.2006 @ 14:59

Bat cumva tachetii hidraulici ?

#4 MihaiD

MihaiD
  • Oraş:(necompletat)
  • Model:Fiat Punto

Posted 18.10.2006 @ 15:37

Exact. E vorba de tachetii hidraulici.

#5 ManiacuV6

ManiacuV6

    Membri Seniori

  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Audi
  • Model:80 B3 1990
  • Motorizarea:1.8S 90CP

Posted 18.10.2006 @ 15:49

Problema nu e chiar asa de greu de rezolvat.
Se da curezua de distributie jos, apoi se scoate axa(le) cu came , apoi se scot tachetii ( atentie sa nu ii inversati deoarece sunt diferiti cei de admisie cu cei de evacuare. (se paote scoate pe rand cate unul.)) .

Se ia fiecare tachet , se desface ca in linkul asta http://www.clubgti.c...ead.php?t=76499

Si al fina dupa ce e asamblat se umple cu ulei inainte de a fi pus la loc . Si cam asta e. :)

#6 CLAUDIUF

CLAUDIUF
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:VolksWagen
  • Model:VW Jetta 2010
  • Motorizarea:1.6, 102

Posted 18.10.2006 @ 15:59

multumesc pentru explicatii dar e prea complicat.
cred ca un service ma aranjeaza mai bine.

#7 CLAUDIUF

CLAUDIUF
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:VolksWagen
  • Model:VW Jetta 2010
  • Motorizarea:1.6, 102

Posted 23.10.2006 @ 15:24

are idee careva din voi cam ce costuri implica curatarea tachetilor?

#8 ManiacuV6

ManiacuV6

    Membri Seniori

  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Audi
  • Model:80 B3 1990
  • Motorizarea:1.8S 90CP

Posted 23.10.2006 @ 15:30

La servici nu cred ca se chinuie aia sa ii curete. Sigur vor spune ca trebuie pusi noi. Asa ca apeleaza la service-ul mobil al baietilor cu GOlf 2. Vorbeste cu BIZONUL. Bafta!
Si cred ca si manopera va fi mai mica ;)

Edited by ManiacuV6, 23.10.2006 @ 15:32.


#9 CLAUDIUF

CLAUDIUF
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:VolksWagen
  • Model:VW Jetta 2010
  • Motorizarea:1.6, 102

Posted 23.10.2006 @ 15:34

ma poate ajuta in Iasi?

#10 XTI

XTI

    Nick anterior: DAZ

  • Oraş:Vişeu de Sus
  • Maşina:.
  • Model:.
  • Motorizarea:.

Posted 23.10.2006 @ 15:41

Idee: daca zgomotul e metalic, dar mai putin puternic ca cel ce il fac tachetii (doar ca ar trebui sa fi auzit cele 2 sunete inainte ca sa stii), poate fi de la N80 - supapa pentru vaporii de benzina (prin functionarea ei normala).
Verifica cu Search ce s-a scris despre subiectul asta si poate te ajuta...

Si eu imi faceam griji despre un sunet cam ca cel descris de tine, ca sa descopar ca este functionarea fireasca a "canistrei de carbon" (notiune aflata de aici, de pe forum!).

Succes!

#11 CLAUDIUF

CLAUDIUF
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:VolksWagen
  • Model:VW Jetta 2010
  • Motorizarea:1.6, 102

Posted 23.10.2006 @ 15:48

Te referi cumva la chestia neagra dintre vasul cu lichid de racire si cel cu lichid de spalare?
Daca da, stiu de el si de tzacaneala lui si nu e de acolo....

istef edit: Te rog nu mai folosi quote la mesajul anterior. Citeste regulamentul aici.

#12 XTI

XTI

    Nick anterior: DAZ

  • Oraş:Vişeu de Sus
  • Maşina:.
  • Model:.
  • Motorizarea:.

Posted 23.10.2006 @ 15:56

Exact! E, daca nu-i sunetul de acolo, ar putea fi tachetii...
Si eu vreau sa-i fac o verificare a tachetilor la urmatoarea revizie - are 144k km acum si nu prea m-am gandit la ei pana acum.
Daca afli ceva interesant despre tacheti pana ajung eu la service, spune-ne si noua! :D

istef edit: Te rog nu mai folosi quote la mesajul anterior. Citeste regulamentul aici.

#13 CLAUDIUF

CLAUDIUF
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:VolksWagen
  • Model:VW Jetta 2010
  • Motorizarea:1.6, 102

Posted 23.10.2006 @ 16:00

Pai tocmai am fost la un service si nu si-au prea dat seama de la ce e.Ideea e ca la 40 k li s-a parut ciudat sa bata tachetii.
Probabil ca o sa astept pana schimb si distributia si cu ocazia asta o sa desfaca si axele cu came.
Nici eu nu stiu ce sa zic...

#14 ManiacuV6

ManiacuV6

    Membri Seniori

  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Audi
  • Model:80 B3 1990
  • Motorizarea:1.8S 90CP

Posted 23.10.2006 @ 16:03

pai daca veneati la intalnirea de sambata si aia de duminica ne putea da mai multi cu parerea.
Scuze dar BIzonul e din Bucuresti. Nu stiu de ce aveam impresia ca esti din Bucuresti.

Eu pot spune ca stiu cum fac tachetii ( ca si la mine unu se mai trezeste cateodata sa faca zgomot). Asa ca daca vrei poti sa ma suni si sa ne intalnim .
Bafta!

Edited by ManiacuV6, 23.10.2006 @ 16:04.


#15 CLAUDIUF

CLAUDIUF
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:VolksWagen
  • Model:VW Jetta 2010
  • Motorizarea:1.6, 102

Posted 06.11.2006 @ 13:23

De intalnire zau ca nu am avut timp, dar...

Tocmai vin de la service - Sandra Trading(din pacate au fost singurii care au localizat sursa zgomotului, zic din pacate pentru ca m-au ucis cu finantele :D )

E distributia : una din role are o camasa dintr-un material ceva plastic.Era crapata- crapata adica sectionata total.cred ca am ajuns la ei la limita.Urmarea - schimb distributia....rezulta buzunare goaleeeee :D

#16 istef

istef

    Membru Senior

  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:VW
  • Model:Golf 5 GT
  • Motorizarea:1.4 TSI 170 CP

Posted 07.11.2006 @ 17:23

Incearca sa schimbi distributia in alta parte, nu la Sandra; spre exemplu la Open Service. Se pricep foarte bine (si eu am schimbat distributia tot la ei) si sunt mai ieftini decat Sandra. Daca vrei sa mergi la Open Service sa-mi spui sa-ti recomand un mecanic bun. Pentru restul nu bag mana in foc.

#17 CLAUDIUF

CLAUDIUF
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:VolksWagen
  • Model:VW Jetta 2010
  • Motorizarea:1.6, 102

Posted 15.11.2006 @ 10:57

Salut Stef,

din pacate am schimbat-o la |Sandra, mi-a fost frica sa mai merg cu rola sparta fie si 2 km.
dar un mecanic bun de VW vreau.Vreau o diagnoza la motor.

#18 VW_Polo_6N

VW_Polo_6N
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:VW
  • Model:Polo 6N2
  • Motorizarea:1000cmc 50CP

Posted 22.11.2006 @ 09:34

Salut,

Masina este un VW Polo 6n2 cu motor pe benzina de 999 cm3 (1L). Cod motor = ALD. Are 51000 km reali.
Daca merg aprox 10 min. mi se aprinde becul rosu de ulei cu cele 3 bipuri (semnale sonore) de rigoare. La motor se aude undeva in in partea dreapta (dreapta cum stau eu la volan) un zgomot - ceva ca o haraiala. Zgomotul se aude si cand masina se deplaseaza (si cand este si cand nu este in viteza) si cand masina sta pe loc cu motorul pornit. Se aude mai tare cand accelerez. Nu este de la rola de intindere a curelei. Ar putea sa fie ceva de la pompa de apa (sa se invarta cureaua de distributie cu tot cu capac)? Mentionez ca temperatura apei nu trece de 90 de grade. Poate nu are cand sa treaca de 90 grade pt. ca becul de ulei se aprinde in max 10 minute. Altfel masina merge bine. Normal ca dupa ce se aprinde becul o opresc. Stau cateva minute dupa care o pornesc - becul stins. Mai merg 3-5 minute se aprinde iar becul. Uleiul e 5W30 Mobil1. Am cam 6000 Km cu el si nu pare sa aiba benzina in el. Zgomotul nu se aude de la roti, rulmenti, placute...
Daca aveti cea mai mica idee va rog dati un semn :lol: .

Drumuri multe fara evenimente,
Dan MIHORDEA

#19 r&d

r&d

    Membru senior

  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Volvo
  • Model:S40 T4 2001
  • Motorizarea:2.0 HPT 200cp

Posted 22.11.2006 @ 09:54

Pompa de ulei. Ai masurat presiunea de ulei in momentul in care uleiul este cald, eventual cu becul aprins?

Edited by r&d, 22.11.2006 @ 09:55.


#20 xxnelu

xxnelu

    Moderator

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:SUPERB
  • Motorizarea:1,8TSI+DSG

Posted 22.11.2006 @ 10:42

@vw_polo_6N - mergi tata in continuare; ce mare lucru poate sa pateasca inafara de o posibila gripare a motorului ?! :blink: :blink:

MERGI DE URGENTA in service!!




1 user(s) are reading this topic

1 members, 0 guests, 0 anonymous users


    necumisu