Jump to content


Photo

Reglaj avans pompa de injectie Bosch pt 1.6D si GTD


  • Please log in to reply
44 replies to this topic

Poll: Cum merge motorul masinii tale? (75 member(s) have cast votes)

Cum merge motorul masinii tale?

  1. Super ... n-am probleme :) (58 votes [59.18%])

    Percentage of vote: 59.18%

  2. Merge ... dar consuma mult sau scoate fum (25 votes [25.51%])

    Percentage of vote: 25.51%

  3. Merge cat se poate de prost :( (9 votes [9.18%])

    Percentage of vote: 9.18%

  4. Habar n-am (6 votes [6.12%])

    Percentage of vote: 6.12%

Vote Guests cannot vote

#21 Qsmyname

Qsmyname
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:renault
  • Model:11
  • Motorizarea:1.6d

Posted 23.10.2006 @ 10:34

Ok am inteles ca aici se dezbate reglarea pompelor de injectie bosch, dar are cineva ceva cunostinte cum se regleaza pompele de injectie roto diesel ???
Sunt unu din cazurile disperate si satule de service in care prima data te intreaba din ce an e masina iti raspund din coltul guri sa o aduci si cand e gata, adica asa zic ei ca e gata, iti taie pofta de viata cand ii auzi ce preturi cer:((( si masina tot nasol merge :P((. Deci "bolnavul" e un renault de 1.6 din 85 cu pompa roto diesel. Daca ma putei ajuta...sunt din Arad

Edited by Qsmyname, 23.10.2006 @ 11:31.


#22 ljian

ljian
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:Ford
  • Model:'00 Taurus SE Wagon
  • Motorizarea:3L V6 156HP

Posted 14.11.2006 @ 23:11

Ok am inteles ca aici se dezbate reglarea pompelor de injectie bosch, dar are cineva ceva cunostinte cum se regleaza pompele de injectie roto diesel ???
Sunt unu din cazurile disperate si satule de service in care prima data te intreaba din ce an e masina iti raspund din coltul guri sa o aduci si cand e gata, adica asa zic ei ca e gata, iti taie pofta de viata cand ii auzi ce preturi cer:((( si masina tot nasol merge :(((. Deci "bolnavul" e un renault de 1.6 din 85 cu pompa roto diesel. Daca ma putei ajuta...sunt din Arad





E un tip la Timisoara, Sorin ... lucra la CFR la centricubare are acolo tot ce vreti pentru reglat injectoare/pompe.
Tel: 0722 446965

E in spate la Depoul CFR Timisoara, se intra prin str Dunarea, inaite de TopNetty pe partea stanga.

Numa bine

Edited by ljian, 14.11.2006 @ 23:16.


#23 armando

armando
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:...
  • Model:...
  • Motorizarea:...

Posted 27.11.2006 @ 11:32

Sorin e super tare... de la BcGolf tot la el te trimite daca e ceva legat de compresie...

si e ieftin. am dat 450 mii pe verificare completa...injectoare, bujii, pompa de injectie, compresie completa...
repara pompe...e tare tipu.
si tot timpu e coada la el :) ...partea ok e ca poti mere la el acas la shag. si acolo are banc.

#24 SSorin

SSorin

    Membru Level 2

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model: Golf IV 1,9 TDI 2002
  • Motorizarea:ALH 90 / 125 CP

Posted 04.07.2010 @ 23:45

In Buc. stie cineva un "meseriash" bun pt. pompe/injectoare ?

#25 cercelush

cercelush
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:volkswagin
  • Model:19e,1g1
  • Motorizarea:1.6 D 54 CP

Posted 05.07.2010 @ 18:01

E un tip la Timisoara ... lucra la CFR la centricubare are acolo tot ce vreti pentru reglat injectoare/pompe.
Tel: 0722 446965

E in spate la Depoul CFR Timisoara, se intra prin str Dunarea, inaite de TopNetty pe partea stanga.

Numa bine

foarte tare omu!!!! acolo stau eu , si numa ce miam luat un Gol futz 2 diesel:)
o sa te caut cand o sa incep sa inteleg si io despre mashina asta :)

#26 pacala_pm

pacala_pm
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 2 1991
  • Motorizarea:1.6 TD 80 CP

Posted 06.07.2010 @ 08:59

La filaret la cel numit ''turcu'',daca ajungi acolo intreaba de un baiat ''piticu'',meserias omul.

#27 SSorin

SSorin

    Membru Level 2

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model: Golf IV 1,9 TDI 2002
  • Motorizarea:ALH 90 / 125 CP

Posted 06.07.2010 @ 09:04

De "turcu" stiam, dar multi spun ca in ultima perioada isi cam bate joc si mai rau strica...
De "piticu" nu stiam, merci frumos ;)

#28 pacala_pm

pacala_pm
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 2 1991
  • Motorizarea:1.6 TD 80 CP

Posted 06.07.2010 @ 12:27

De "turcu" stiam, dar multi spun ca in ultima perioada isi cam bate joc si mai rau strica...
De "piticu" nu stiam, merci frumos :salut:


Stii e' o vorba!multi vorbesc,putini cunosc! Atelierul este al turcului,dar el acum nu mai pune mana pe nimic.are pe acei baieti care se ocupa.de exemplu eu cand am fost,baiatul de care am spus mai devreme ''piticu'', sa uitat,si-ti spun ca imediat si-a dat seama ca mi-am bagat si eu putin degetele in pompa mea de injectie.a umblat la ea,iar dupa aceea mi-a zis sa ma fug putin cu masina sa vad daca sunt multumit,fara frica ca nu-i platesc sau alte prostii.normal am plecat multumit de la el.apropo nu fac reclama,la atelierul alora,dar am dus si un tov.cu opel astra a.f.2007,de unde si asta a ramas multumit.dute cu incredere.

#29 frn

frn
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:volkswagen
  • Model:caravelle t4 golf1
  • Motorizarea:2.5 tdi 151 cp

Posted 06.07.2010 @ 15:50

da e bun turcu'
mai e dan 0744640434
eu zic ca se bate cu turcu pt loc 1 :icon_thumright:

#30 jozsi81

jozsi81
  • Oraş:Târgu Mureş
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Multivan
  • Motorizarea:1,9 TD

Posted 11.07.2010 @ 21:40

Am si eu o intrebare. Ieri am fost la un mecanic auto sa-mi verifice avansul la pompa de injectie (vw T4 1,9 TD cod ABL)cu ceas comparator. El imi zicea ca nu era reglat bine pentru ca avea valoare de 0,50 si in mod normal ar trebui sa fie intre 0,90-0,96 si mi-a reglat asa incat sa fie avansul mai mare mai precis a ajuns la valoarea 0,95. Mie mi sa parut cam mare diferenta tinand cont ca masina pornea bine mergea bine si nici nu scotea fum. Acuma ce nu-mi place ca suna mai tare motorul mai ales la sarcina si parca sub 2000 rotatie puterea a scazut cu mult fata de cat era. Ce as as vrea sa intreb: Anul trecut cand am schimbat distributia m-au avertizat la servis ca masina mea a avut probleme la vilbrochen a fost rupta pana de la pinion si vreun destept a mutat canalul pentru pana cu 180 de grade. Oare aceasta operatiune nu afecteaza avansul deci nu e posibil ca valoarea de 0,5 ce era initial era bine? Vreau sa precizez ca masina si iarna la -25 de grade pornea ca vara. Sper ca am fost destul de explicit cu cunostintele mele minime ce am. Poate am fost un pic off-topic ca motorul e de 1,9 dar e tot TD. Va rog sa-mi ziceti parerile voastre.

#31 eu-mitu

eu-mitu
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:golf 4 2000
  • Motorizarea:1.9 TDI 90 CP

Posted 20.12.2010 @ 13:00

sal stie cineva o adresa sau un tel. de la turcu de la filaret am si eu o problema cu pompa de injectie a inceput sa pocure motorina pe la ea si vreau sa remediez treaba dar la cineva care se pricepe .ms cu stima.

#32 Cristi bus

Cristi bus
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:volkswagen
  • Model:T3 1987
  • Motorizarea:1.6D

Posted 21.12.2010 @ 18:53

Iti picura motorina acum ca este frig daca se incalzeste nu o sa mai picure, multe au aceasta problema. Pe turcu il gasesti pe str. Cutitul de argint nush ce nr. dar daca intri din Serban Voda o sa fie pe partea stanga aproape de capatul strazii

#33 claudiumarin

claudiumarin
  • Oraş:Râmnicu Vâlcea
  • Maşina:VW
  • Model:T3
  • Motorizarea:1.6D

Posted 05.12.2011 @ 15:25

Am devenit de curand posesorul unui VW T3 1.6 D cod jk. Este primul diesel pentru mine, mai am un 1.4 MPI.
Cu aceasta ocazie am inceput sa ma mai documentez despre acest motor, si am descoperit ca nu am cablu care sa actioneze socul. Motorul merge cu socul tras, cand l-am impins spre distributie a inceput sa trepideze si sa scoata fum. Cel de la care l-am cumparat mi-a spus ca nu are soc.
Motorul pare ca merge bine cu el tras. Se poate sa fie reglata injectia cul el asa.

#34 Cristi_XXZ

Cristi_XXZ

    Nick anterior: crys22

  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 2 TD
  • Motorizarea:1.6 51 kw

Posted 05.12.2011 @ 17:05

Socul se poate regla.... probabil e reglat prea mic si de aceea trepideaza..

#35 claudiumarin

claudiumarin
  • Oraş:Râmnicu Vâlcea
  • Maşina:VW
  • Model:T3
  • Motorizarea:1.6D

Posted 05.12.2011 @ 22:04

Nu cred ca am explicat bine. La mine socul nu mai este folosit. Este pus pe pozitia opusa distributiei si asa merge tot timpul motorul, indiferent ca este rece sau cald. Motorul pare ca merge bine asa.

#36 andreigtd

andreigtd

    Nick anterior: adila88

  • Oraş:Ploieşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 2 GTD 1988
  • Motorizarea:1.6 JR

Posted 28.12.2011 @ 00:19

pai si daca la tine e parghia aceea de la soclu in partea opusa distributiei inseamna ca e tras, cand ii pui cablul si tragi de soclu sta egzact ca la tine...e posibil sa fie avansul dat mai mic si de aceea merge bine cu soclul tras...

Edited by andreigtd, 28.12.2011 @ 00:20.


#37 claudiumarin

claudiumarin
  • Oraş:Râmnicu Vâlcea
  • Maşina:VW
  • Model:T3
  • Motorizarea:1.6D

Posted 28.12.2011 @ 13:19

Acea pargie regleaza doar avansul?

#38 dan66

dan66
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:vw golf+passat 2004 4 M
  • Model:golf mk2
  • Motorizarea:1.6 td+1.9AVF

Posted 28.12.2011 @ 23:06

@claudiumarin
Socul la motoarele diesel mareste cantitatea de motorina injectata pentru a usura pornirea la rece.
La motoarele pe benzina taie din aer pentru ca sa mareasca raportul intre vaporii de benzina si aer.
avansul la diesel (WV )se regleaza prin modificarea pozitiei pompei de injectie fata de motor(mai aproape de motor=avans marit;mai departe de motor=avans mic.)

#39 claudiumarin

claudiumarin
  • Oraş:Râmnicu Vâlcea
  • Maşina:VW
  • Model:T3
  • Motorizarea:1.6D

Posted 29.12.2011 @ 23:01

Multumesc pentru lamurire. Momentan avand in vedere ca motorul merge bine, il las asa. Important pentru mine este ca porneste si nu scoate fum. Nu am reusit sa-i fac consumul, dar sper sa fie bun.

Edited by claudiumarin, 29.12.2011 @ 23:01.


#40 CryWolf

CryWolf
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:VW
  • Model:MK2 GTD
  • Motorizarea:1.6 TD 81CP

Posted 08.01.2012 @ 18:26

Socul la diesel, cel putin in cazul masinilor noastre, nu creste cantitatea de motorina injectata, ci modifica avansul.
La benzinare nu taie nimic din aer ci fie mareste cantitatea de benzina prin actionarea acceleratiei (se trage acceleratia), prin sisteme ellectronice care primesc informatii legate de temp motorului (soc electroic, soc pe apa, etc.). Toate aceste cresteri ale cantitatii de benzina se fac concomitent cu cresterea aerului intrat in motor (modificarea clapetei de admisie, la galerie sau carburator).

Daca se micsoreaza aerul nu vei face decat sa inneci motorul mai repede. Ideea de pornire rapida la rece este data de cresterea combustibilului dar si de cresterea aerul, ca urmare pastrarea aceluiasi raport stoich.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users