Jump to content


Photo

Variatie turatie la relanti


  • Please log in to reply
435 replies to this topic

#61 gribelu

gribelu

    Membru Senior

  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf III CL 1994
  • Motorizarea:1.6 ABU 75cp

Posted 30.09.2005 @ 10:52

la tine se poate regla avansul? din delco... Daca da, fa-o... a mers pentru mine ;)

#62 KPS

KPS
  • Oraş:Slobozia
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2007
  • Motorizarea:2.0 BKP 140CP

Posted 30.09.2005 @ 20:24

Eu zic ca intai sa schimbi benzina si pe urma sa te duci cu injectoarele la curatat, daca nu rezolvi problema. Aditivii in benzina sunt o solutie low cost. Daca vrei intr-adevar sa cureti injectoarele, trebuie date jos si curatate cu ultra sunete.

<{POST_SNAPBACK}>

:D ;) am descoperit si OMV-ul din Slobozia, care era de fapt fostul SHELL. Dar de cand s-a dat drumu' la autostrada am uitat cum arata partea cealalta de iesire din oras. ;) ;) ;) ;)
O sa incep sa alimentez cu 98.
Va tin la curent .
Multumesc

#63 deck

deck
  • Oraş:Constanţa
  • Model:Golf 4, 1.4 16v, BCA

Posted 01.11.2005 @ 19:28

Salut! Am observat azi dupa vreo 2 ore de circulat prin oras .. ca relantiul meu sta cam la 1000 rpm. m-am gandit ca poate e normal sa se intample asta deoarece azi a plouat toata ziua si fiind o temperatura mica poate isi calculeaza el cam unde trebuie sa stea. In mod normal imi sta la 650-750rpm. Am oprit motorul .. si l-am pornit imediat si imi statea la 650-700rpm. dupa ce am mai circulat vreo 10-15 minute iar imi statea in jur de 1000rpm. Vreau sa precizez ca in alte zile in care nu a fost asa frig si nu a plouat statea normal ! Vreau sa va intreb daca e normal sau nu ceea ce se intampla deoarece nu prea le am in domeniu!

#64 codatel

codatel
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Honda
  • Model:CBR
  • Motorizarea:600 RR

Posted 02.11.2005 @ 00:28

fa o scanare cu vag com poate afli ceva

#65 deck

deck
  • Oraş:Constanţa
  • Model:Golf 4, 1.4 16v, BCA

Posted 02.11.2005 @ 12:00

o sa fac asta.. dar vroiam intai sa stiu de la voi daca e normal .. poate chiar e normal si o sa rada aia la reprezentanta .. si o sa mai imi ia si banii :lol:

#66 emilpopescu55

emilpopescu55
  • Oraş:(necompletat)
  • Model:/ 1,9 pompe duze /

Posted 09.11.2005 @ 14:05

mai este o chestie care vad ca se uita... avansul... reglati-l, acolo unde se poate...
La motorul meu delco-ul se afla in stanga masinii, asezat chiar langa capacul de la supape.. Eu l-am reglat dupa ureche si apoi am verificat la service cu stroboscopul si era ok. Inainte de reglajul asta turatia varia foarte mult, daca aveam prea multi consumatori murea motorul chiar... :lol:... Si in turatie mare dadea rateuri la greu.

Acum mai am o usoara variatie a turatiei... asa se explica interesul meu in acest topic :D
Saptamana asta sper sa curatz injectorul cu ultrasunete, eventual sa verific admisia de aer si vacuumul...

<{POST_SNAPBACK}>



In afara de benzina (care poate da functionare diferita a motorului), a bujiilor care au si ele rolul de a da o scanteie cat mai buna, a fiselor,a delcoului care poate fi fisurat, a vacumurilor,a filtrelor,mai sunt si senzorii precum cel care da momentul scanteii! Demontat si curatat de pilitura poate da o rezolvare a problemelor Dv.

#67 istef

istef

    Membru Senior

  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:VW
  • Model:Golf 5 GT
  • Motorizarea:1.4 TSI 170 CP

Posted 28.03.2006 @ 10:32

Ca tot este curatenie de primavara pe forum am facut merge la 4 topic-uri in care se vorbea despre acelasi subiect: variatia turatiei la relanti.

#68 ANSWERS

ANSWERS
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:opel
  • Model:vectra B
  • Motorizarea:2.0 benzina

Posted 09.04.2006 @ 08:25

salutare ! pt. toti cei din bucuresti care vor sa curete injectoarele recomand Antupo Service ..prelungirea ghencea nr.33A... este de fapt service-ul de pe virtutii cu o alta locatie :) acolo intrebati de dl.Mircea ....tipul e chiar bun ....
cat despre variatiile ralanty mai exista o cauza ft. des intalnita de mine ,,, senzorul de presiune in instalatia hidraulica de servodirectie .....acesta trimite informatie atunci cand se ia viraj maxim (pompa se chinuie , chiar se aude ) ....cum ca se modifica sarcina deci motorul se tureaza ... asta in mod normal .....atunci cand se defecteaza trimite aceasta informatie cand vrea el deci motorul ridica si coboara turatia conform instructiunilor :) acest senzor se poate monitoriza in grupul 19 (posibil sa ma insel ) cu vag-com si nu prea suporta reparatii ... desfacut se vor gasi niste arculete rupte

#69 georgem

georgem
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Audi
  • Model:80
  • Motorizarea:1.8 E 112CP

Posted 09.04.2006 @ 19:26

Se pot curata acolo si injectoare de k-jetronic? Am incercat in cateva locuri si toti au zis ca nu se pot curata...

#70 Clasicul

Clasicul
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Polo Classic 2001
  • Motorizarea:1.6-ALM-55kw

Posted 18.04.2006 @ 08:05

Problema asta o am de ceva timp. O perioada disparuse...
La relanti variaza turatia motorului (1,6 benzina, monopunct 55kw) cam la 2 secunde. Scade la 500 apoi urca la 900/1000. Da semne ca ar vrea sa se opreasca motorul, ca si cum i-ar taia benzina. Treaba asta variaza.... la alt semafor de ex nu mai face.
Nu m-am uitat inca la bujii si nu sunt schimbate de curand.
Ce poate fi si cum remediez?
Trebuie sa fac si ITP-ul si mi-e groaza sa nu faca vreo gafa pe acolo.
Multumesc.

#71 Clasicul

Clasicul
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Polo Classic 2001
  • Motorizarea:1.6-ALM-55kw

Posted 18.04.2006 @ 08:26

Imi cer scuze, dupa ce am postat am vazut alt topic asemanator mai jos, unde am si citit. Imi vor fi de folos.

#72 Akebono

Akebono

    Membru senior

  • Oraş:Braşov
  • Model:Skoda Fabia Combi AME

Posted 18.04.2006 @ 08:30

Cel mai probabil ai clapeta de acceleratie naclaita. In pozitia de relanti ea trebuie sa stea intredeschisa la 0.7-0.8mm. Daca tu ai depuneri pe cilindru/clapeta, aerul nu intra in motor la relanti si se sufoca, apoi se deschide mai tare si sare turatia (se auto-accelereaza).
Da un search dupa clapeta de acceleratie, vei gasi o droie de rezultate.

PS:

uitle aici si link-ul:
http://vwforum.vwfor...=de acceleratie

Edited by Akebono, 18.04.2006 @ 08:35.


#73 Clasicul

Clasicul
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Polo Classic 2001
  • Motorizarea:1.6-ALM-55kw

Posted 18.04.2006 @ 13:42

Stie cineva daca pentru motorul meu se poate regla clapeta din VAG COM ? cipos a incercat dara fara succes, cica e cu cablu si nu merge. motorul e in semnatura.
Imi va trebui neaparat reglarea dupa ce curat clapeta?
Mersi!

#74 Clasicul

Clasicul
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Polo Classic 2001
  • Motorizarea:1.6-ALM-55kw

Posted 18.04.2006 @ 14:09

unde pot face test la motor in afara de Porsche si DanDon,
vreau exact pt problema cu clapeta, eventual o curatare si aliniere

#75 HID

HID
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:VW
  • Model:New Jetta
  • Motorizarea:TDI

Posted 21.04.2006 @ 00:16

Aceasi problema o am si eu la un motor 1.6 74 KW pe Bora din `99 . Scade relati-ul , iar socul intra aproape tot timpul cand motorul este cald la semafor .

Am pus bujii noi NGK cu 3 electrozi asa cum da cartea masinii , filtre aer , benzina noi . Banui ca fisele nu au nimic , deoarece fluctuatia de turatie este relativ mare , si trebuia sa intrerupa chiar si cand soclul este activat .

trebuie luate prin eliminare ...

Azi am facut o verificare cu Vag-ul , iar tipul zicea ca injectoarele primeau tensiuni variabile . Deci se pare ca sunt probleme de Injector-debimetru . Sau probabil debimetru da fluctuatii din cauza clapetei murdare de admisie a aerului . Se pare ca are logica treaba cu clapeta . Cand socul intra la motorul cand e rece , clapeta e deschise destul de mult sa nu obtureze . Motorul se incalzeste , clapeta se lasa , si atunci probabil se produce obturatia . La mine chiar face intreruperi de genul , socul intra de 5 ori in 5 secunde .

Voi curata clapeta ptr ca este f simplu . Apoi o sa iau un debimetru nou de la magazin , il pun pe masina , iar daca nu este de la el in voi returna fara probleme .

O intrebare importanta este urmatoarea : Injectorul este impresionat de caldura ? Daca nu are nici o treaba cu caldura , eu l -as elimina de pe lista "suspectilor"

Alta intrebare legata de vreo legatura intre relanti scazut , si puterea motorului . E normal ca pe autostrada un motor 1,6 100cp pe Bora , sa acelereze destul de lent de la 140 la 170 ? Are acest motor lipsa de vlaga in vreun interval de viteza ?

Promit sa va tin la curent cu noutatile . Chiar este enervanta problema asta

#76 HID

HID
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:VW
  • Model:New Jetta
  • Motorizarea:TDI

Posted 22.04.2006 @ 00:29

Problema 90 % rezolvata !

Am curatat azi clapeta si furtunul ce vine de la debimetru . Am curatat si plasa aceea care vine la debimetru .

Am gasit si un mic furtun fisurat , furtun ce iese de pe langa capacul de adaugat ulei , si intra la clapeta .

Problema este rezolvata , ff mici intreruperi mai are , insa nu sunt sesizabile pe turometru .

Am asteptat sa se incalzeasca bine bine motorul , si am aprins cativa consumatori gurmanzi de energie . Faruri , ventilatie , si dezaburire luneta . A scazut f putin turatia , insa nici dupa asta nu mai are variatii de turatie !

#77 unu

unu
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:dacia
  • Model:1300, 1975
  • Motorizarea::)

Posted 25.04.2006 @ 08:22

Am si eu o problema cu un golf 4 - 1998 1.6 simos, poate e umpic offtopic...... variaza umpic turatia in relanti printre altele, dar marea problema e ca nu trage asa cum ar trebui, si daca o accelerez in gol parca se chinuie sa se tureze. Am gasit si ceva erori:
Control Module Part Number: 06A 906 019 BQ
Component and/or Version: 1.6l 2V/R4 SIMOS HS3018
Software Coding: 00031
Work Shop Code: WSC 31414
2 Faults Found:
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
27-00 - Implausible Signal
00668 - Supply Voltage Terminal 30
36-10 - Open Circuit - Intermittent

#78 stinga cristian

stinga cristian
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:Skoda Octavia
  • Model:Elegance 1,6 i 74 kw 2002
  • Motorizarea:1,6 i 74 kw

Posted 26.07.2006 @ 18:54

Aceleasi sintome am si eu .Am facut acum o saptamina revizia de 40 km si nu am probleme cu injectia ,filtre si alte chesti.Singura problema ar fi cica reglajul unghiului de clapeta dar acest reglaj se nu dureaza f.mult.

#79 HID

HID
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:VW
  • Model:New Jetta
  • Motorizarea:TDI

Posted 26.07.2006 @ 21:37

Masina merge bine si acum dupa 8000 km dupa ce i am facut curatirea la clapeta .

Am auzit ca e chestie generala la masinile pe injectie benzina . Ar trebui curatata la fiecare 20.000 cred eu si dureaza doar 15 min .

#80 ANSWERS

ANSWERS
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:opel
  • Model:vectra B
  • Motorizarea:2.0 benzina

Posted 27.07.2006 @ 07:59

Stie cineva daca pentru motorul meu se poate regla clapeta din VAG COM ? cipos a incercat dara fara succes, cica e cu cablu si nu merge. motorul e in semnatura.
Imi va trebui neaparat reglarea dupa ce curat clapeta?
Mersi!



da .. la motorul tau se poate seta clapeta de acc cu ajutorul vag-com .....nu conteaza ca este cu cablu




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users