Jump to content


Photo

Ce se intampla daca folosim doar arcuri sport?


  • Please log in to reply
153 replies to this topic

#121 Farfus

Farfus

    Nick anterior: cristi1911

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:Golf V 2008
  • Motorizarea:1.4 tsi

Posted 30.03.2010 @ 18:53

Intr-adevar, masina va sat putin mai aplecata pe fata, nu exagerat, intrucat motorul este mai greu.Mai ales daca ai si DSG.
Ca sa iti vin in ajutor uita-te pe site la Eibach sa vezi cam ce motoare se aseamana la greutate.Unele motoare (indiferent benzina/diesel) permit instalarea de arcuri Eibach cu acelasi cod de produs. Uite aici pdf : http://performance-s...rformance_guide

Uita-te atent si o sa vezi in ce categorie te incadrezi.Aici scrie si ca arcurile lor sunt facute sa fie folosite cu amortizoare stock.
Bafta!

#122 plumber

plumber
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW Golf VI
  • Model:2009
  • Motorizarea:1,6

Posted 08.04.2010 @ 23:07

Mi-am montat si eu arcuri Eibach Pro Kit -30mm pe Fabia, acum vreo 10 zile deja, am schimbat si amortizoarele stoc cu Bilstein B4 gaz. Astea sunt amortizoare normale nu sport. Dupa cateva sute de km pot spune ca sunt foarte multumit, confortul ( la gropi ma refer aici ) e foarte putin diminuat, iar tinuta de drum e excelenta, masina nu mai are aproape deloc ruliu pe curbe, nu se mai apleaca pe fata la franari bruste, se simte mai agila ;) Ca si look, diferenta nu e mare, eu ma asteptam ca masina sa para mult mai agresiva dar adevarul e ca numai cineva foarte avizat si-ar da ( poate ) seama.

#123 C_kst

C_kst
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Bmw
  • Model:e46 318d
  • Motorizarea:2.0

Posted 15.04.2010 @ 22:17

Am seat leon top sport 1.8T....suspensie sport de fabrica....ma obsedeaza de cateva luni bune cat de ,,in pom'' e...

Am ocazia sa i-au doar arcuri Koni....merita sa i-au doar arcurile ?? prob cu amortizoarele mai incolo ??

#124 marius1982.11

marius1982.11
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4
  • Motorizarea:1.9 TDI 90+ ALH

Posted 15.04.2010 @ 23:38

Ia kitul cu toul, daca tot ai de gand sa le cumperi si asa.

#125 BDG

BDG
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Audi
  • Model:A4 2009
  • Motorizarea:1.8 TFSI 160 CP

Posted 18.06.2010 @ 12:49

Nu stiu unde sa postez deci postez aici. Am citit topicul, parerile le-am inteles. Totusi in prima faza vreau sa merg doar cu arcuri sport. Daca stie cineva de unde pot procura niste arcuri sport... Sa fie noi si de preferinta H&R. Merci.

#126 TurboDIesel

TurboDIesel
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4
  • Motorizarea:ASZ 200+

Posted 20.06.2010 @ 22:47

Salut , am un golf 4 variant de 131 CP si vreau sa`i cobor putin garda ... m`ar interesa pentru inceput niste arcuri sport . ma puteti ajuta cu ceva modele ? Mentionez ca am jante pe 17x8.5 .

#127 Carmella

Carmella
  • Oraş:Ineu
  • Maşina:Seat
  • Model:Ibitza 2003
  • Motorizarea:1.9TDi-PD 101CP

Posted 21.06.2010 @ 15:49

acum 2 ani am schimbat amortizoarele la o ibiza 6L 1.9tdi cu sachs super touring. nu cred ca a fost cea mai potrivita alegere, dar avand jante pe 16 am simtit nevoia sa inclin putin balanta si spre confort. acum masina deja e cam prea elastica in curbe, chiar am scapt-o tare intr-o curba de 90 grade si e clar ca a venit vremea sa trec pe ceva mai dur. ma gandesc la niste b6 bilstein sau sachs advantage, din ce am vazut sant optimizate pt. atitudine sport.. problema la masina asta e ca am diferenta mare de greutate intre punti datorita motorului 1.9, care trage serios la cantar si intentionez sa ma gandesc serios asupra suspensiei. vreau ceva feedback de la cine are aceste amortizoare sau chiar si alte variante. sant curios cum sant, ca duritate sachs advantagesi cele bilstein galbene fata de cele stock.

multumesc anticipat pentru toate sfaturile.

Edited by Carmella, 21.06.2010 @ 16:07.


#128 vlad-saw

vlad-saw
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:Golf V
  • Motorizarea:1.9TDI @140 CP

Posted 05.09.2010 @ 13:09

Salutare . Imi poate confirma cineva ca nu sunt probleme cu eibach pro-kit cu jante 17 , 225 45 pe un golf 5 1.9tdi ? Ma refer sa nu`mi atinga rotile in viraje sau ceva de genul?

#129 motan

motan
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:Seat Ibiza
  • Model:Cupra 6L
  • Motorizarea:1.8T RevoStage2

Posted 11.10.2010 @ 20:28

Stai linistit,nu o sa iti atinga cu eibach pro kit .Ei declara -3 cm dar in realitate sunt un -2 cm...Doar cu eibach sportline, care este un -5 cm, ar putea sa iti atinga daca ai si distantiere.

#130 jadrian

jadrian
  • Oraş:Bistriţa
  • Maşina:VOLKSWAGEN
  • Model:passat 3bg 2001
  • Motorizarea:1.9 TDi 131 CP

Posted 14.02.2011 @ 13:42

am si eu o problema,daca ma poate ajuta cineva
am pus pe un a4 b7 avant eibach pro kit cu amortizoarele de fabrica si nu se aseaza la fel,adica fata ii ok da spatele ii mai ridicat,mentionez k inainte de schimbarea arcurilor masina statea ok si pe fata si pe spate,la acelasi nivel.
arcurile le am luat de la racing nick dupa codul de la eibach de pe site.
care sa fie problema??? ms anticipat

#131 The_Ego

The_Ego

    Membru Level 2

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:Golf VI HL
  • Motorizarea:1.4 TSI 122CP

Posted 16.02.2011 @ 20:41

Vreau si eu sa schimb arcurile de pe masina, dar nu stiu cum se vor impaca cu amortizoarele. De precizat ca deja am suspensie sport de fabrica datorita jentilor de 17, e mult mai dura decat cea normala. Intrebarea este daca si in conditiile astea, trebuie schimbate si amortizoarele? Tot ce vreau este sa o cobor cu 2cm.

#132 plumber

plumber
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW Golf VI
  • Model:2009
  • Motorizarea:1,6

Posted 24.02.2011 @ 15:04

Poti sa iti schimbi doar arcurile linistit, Eibach Pro-Kit sunt printre putinele ( daca nu singurele ) specificate de producator sa functioneze cu amortizoarele stock. Desi pe ele scrie -3cm, in realitate masina cooara cu vreo 2cm.

#133 UWE

UWE
  • Oraş:Râmnicu Vâlcea
  • Maşina:VW
  • Model:Ex - Golf 4 ALH
  • Motorizarea:1.9 90 CP

Posted 24.02.2011 @ 15:48

Salut

Coboara vreo 2 cm, daca ai suspensie sport deja din fabrica, daca ai suspensie normala, coboara 3 cat scrie "la carte". Recomand arcuri H&R, din experienta mea si a unui prieten cu Golf 5, si-a pus arcuri - 3 cm de 4 ani si 120K, nici o problema cu telescoapele !

Numai bine !

#134 mihai123456

mihai123456
  • Oraş:Baia Mare
  • Maşina:vw
  • Model:passat cc 2009
  • Motorizarea:2.0tdi 140cp

Posted 06.03.2011 @ 15:33

salutare la toata lumea de pe aici...
am un vw passat cc din 2009, suspensie sport din fabrica destul de rigida, dar vreau sa cobor masina vreo 2-3 cm...inca nu stiu ce sa fac...am gasit niste arcuri de la ABT care coboara garda la sol cu vreo 3 cm, pret 200 euro, bani de care dispun sau pot sa mai astept 1 luna max 2 si sa iau un kit de suspensie v-maxx pret 600 euro reglaj pe duritate si inaltime.Precizez ca as fi multumit daca as cobor garda la sol cu 2-3 cm dar nu vreau sa afectez amortizorul.Astept cu caldura sfaturi.
Numa bine!

#135 Bebeee

Bebeee
  • Oraş:Arad
  • Maşina:Seat
  • Model:Leon Cupra
  • Motorizarea:2.0 TFSI

Posted 07.03.2011 @ 10:44

Nu te gandi la V-maxx. Este o suspensie low cost care nu rezista pe drumurile din Ro.
Eu in locul tau as ramane la doar la arcuri mai joase. Daca ai grija de masina e ok.
Eu am avut pe 2 masini, cumparate de noi, doar arcuri. Pe una 42.000 Km si pe Cupra 57.000 Km si nici un amortizor nu da nici un semn de oboseala.

#136 mihai123456

mihai123456
  • Oraş:Baia Mare
  • Maşina:vw
  • Model:passat cc 2009
  • Motorizarea:2.0tdi 140cp

Posted 08.03.2011 @ 11:13

am inteles...deci e ok sa pun doar arcul...daca aveti pareri pro si contra de firme producatoare de arcuri va rog sa-mi spune-ti.

#137 Bebeee

Bebeee
  • Oraş:Arad
  • Maşina:Seat
  • Model:Leon Cupra
  • Motorizarea:2.0 TFSI

Posted 08.03.2011 @ 12:55

H&R, KW, Eibach sunt ok :)

#138 Auras

Auras
  • Oraş:Galaţi
  • Maşina:Bmw 320d/Honda
  • Model:E46/CBR 1000rr
  • Motorizarea:150/172ps

Posted 25.03.2011 @ 09:51

La masina din semnatura cu suspensie sport de fabrica, am gasit sa achizitionez un set de arcuri verzi Weitec -3cm, care la mine din ce am citit mai sus ar trebui sa coboare un 2cm(exact cam atat vreau), intrebarea este daca va uitati la pozele cu masina mea cu jante pe 17si 8J, et30 ma intereseaza daca intr-adevar o sa se micsoreze distanta dintre roata si aripa ca imi e sa nu le cumpar degeaba, daca e posibilitatea sa atinga spatele pot sa scot distantierele de 2cm pe fiecare parte.
Alta intrebare ar fi pentru cine a avut sau are weitec este daca sunt prea moi, daca masina face balans si cum se comporta cu ele, deoarece nu vreau ca arcurile sa fie foarte dure si masina sa devina un cart pentru ca o folosesc zi de zi pe toate tipurile de drum si nu as vrea sa ma doara spatele.
Arcurile sunt de pe un Golf 4, dar din cate stiu sunt aceeasi platforma ca si la Seat 1m
Uitati si poza ca sa va faceti o idee cum sta masina acum si cu mentiunea ca as vrea ca masina doar sa coboare 2cm, iar comportamentul arcurilor weitec sa fie macar ca astea stock ale masinii, si nu cumva sa fie mai moi.
Astept raspunsuri de la cei care se pricep in cel mai scurt timp deoarece diseara s-ar putea sa am posibilitatea sa iau arcurile alea si sa nu le iau dupa degeaba, multumesc

Attached Files


Edited by Auras, 25.03.2011 @ 09:52.


#139 @DRI@N

@DRI@N
  • Oraş:Galaţi
  • Maşina:VW PASSAT 3C HIGHLINE
  • Model:R-LINE 2007
  • Motorizarea:2.0TDI 185CP

Posted 25.03.2011 @ 10:28

Auras

Arcuri de la Wetec nu am avut eu am KW si in trecut am avut H&R.
Dar singurul lucru pe care til pot confirma este ca masina se ca comporta nu chiar ca un cart dar pe aproape.
Iar cu atinsul rotilor nu stiu ce sa zic.
Acum ating cand esti cu masina incarcata la maxim (ma refer la 5 persoane + portbagajul plin cu bagaje) ?
Daca acum nu ating nu vad cum ar atinge in viitor.
Iar daca patesti aceasta BUBA singura sansa e sa scoti distantierele.
O zi buna.

Edited by @DRI@N, 25.03.2011 @ 10:28.


#140 kendoo

kendoo
  • Oraş:Arad
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4
  • Motorizarea:1.6 102 CP

Posted 27.04.2011 @ 14:04

Am şi eu o problemă cu un golf 3.
doar ce mi-am luat şi eu jante(900 de ron cu tot cu cauciucuri) la care am constat cu stupoare că după ce le-am montat, maşina e prea ridicată şi aş vrea s-o las mai jos.
Menţionez că m-am dat tot salariul pe jante şi cauciucuri...deci banii numai prea am să cumpăr suspensii sport şi sunt chiar frustrat că am dat atţia banii pe jante şi nu stau bine.
Poze cu maşina şi arcurile dacă le-aş putea tăia sau nu, sau să comprim arcurile, sau ceva soluţie mai ieftină!
http://shareimage.ro...d029z74n0c3.jpg
http://shareimage.ro...yibjudbw6q4.jpg
http://shareimage.ro...cdohn70sy80.jpg
http://shareimage.ro...olv3fb330w9.jpg
http://shareimage.ro...mnweislingm.jpg
http://shareimage.ro...hcj97x20wph.jpg
http://shareimage.ro...mnoo6iue8uu.jpg
http://shareimage.ro...7nv7xshu1pr.jpg
http://shareimage.ro...jdktnu31q60.jpg




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users