Jump to content


Photo

Ce se intampla daca folosim doar arcuri sport?


  • Please log in to reply
153 replies to this topic

#1 Bebeee

Bebeee
  • Oraş:Arad
  • Maşina:Seat
  • Model:Leon Cupra
  • Motorizarea:2.0 TFSI

Posted 22.07.2006 @ 19:48

Sunt interesat sa achizitionez in prima etapa, un set de arcuri sport -30 mm pt un VW Polo. Cum se "inteleg" arcurile sport cu telescoapele standard? Care ar fi problemele combinarii unor arcuri sport, cu telescoape standard? :)

#2 alxrro

alxrro
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6
  • Motorizarea:1,9 TDI

Posted 22.07.2006 @ 19:53

Sunt interesat sa achizitionez in prima etapa, un set de arcuri sport -30 mm pt un VW Polo. Cum se "inteleg" arcurile sport cu telescoapele standard? Care ar fi problemele combinarii unor arcuri sport, cu telescoape standard? :)

Salut!

Poate spun prostii si, in acest caz, te rog iarta-mi ignoranta ;) , dar eu stiam ca amortizoarele sunt sport, nu arcurile. Si de asemenea cred ca amortizoarele sport se inteleg destul de bine cu arcurile stock, cele originale de pe masina.

#3 Bebeee

Bebeee
  • Oraş:Arad
  • Maşina:Seat
  • Model:Leon Cupra
  • Motorizarea:2.0 TFSI

Posted 22.07.2006 @ 20:03

poate nu am explicat eu prea bine :) as vrea niste arcuri care imi scad garda la sol cu 3 cm. Eu prin asta am considerat sa sunt arcuri sport. Ce se intampla daca pastrez telescoapele standard?

#4 d-rive

d-rive
  • Oraş:Galaţi
  • Maşina:ex. SKODA
  • Model:Octavia2
  • Motorizarea:2.0 TDI, 140cp

Posted 22.07.2006 @ 22:07

Deci exista si arcuri sport si amortizoare sport , in general e bine sa folosesti o pereche potrivita de la acelasi producator de amortizor+arc , asta daca vrei sa faci o treaba dichisita , daca nu vrei sa faci treaba calumea mai degraba iti tai un pic din arcuri si ai rezolvat problema , e oricum mult mai bine decat o combinatie dubioasa arc-amortizor , eu unul iti recomand prima varianta adica arc+amortizor special pentru masina ta... :)

#5 Bebeee

Bebeee
  • Oraş:Arad
  • Maşina:Seat
  • Model:Leon Cupra
  • Motorizarea:2.0 TFSI

Posted 23.07.2006 @ 00:24

asta da, un kit de suspensie complet e ideal dar.. :) oricum, sa tai din arc mi se pare cea mai mare prostie ;) mai astept si alte pareri ;)

#6 d-rive

d-rive
  • Oraş:Galaţi
  • Maşina:ex. SKODA
  • Model:Octavia2
  • Motorizarea:2.0 TDI, 140cp

Posted 23.07.2006 @ 07:57

sa tai din arc e o prostie infinit mai mica decat sa pui o pereche amortizor-arc total neinspirata... :)

#7 l.u.v

l.u.v
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Audi
  • Model:A6
  • Motorizarea:2.5 TDI QUATTRO

Posted 23.07.2006 @ 15:20

Salut..
Din ce stiu eu nu faci decit sa strici amortizoarele stock ale masinii cu arcuri sport,deoarece ele nu mai efectueaza cursa normala ci doar o mica parte din ea+ca nu intelegi nimic din suspensii,amortizoarele sunt moi si arcurile tari..
Incearca sa faci un efort sa-ti iei un kit complet de amortizoare+arcuri,producatorii au preturi bune,apropiate fata ce ce ar fi daca ti-ai lua arcurile sau amortizoarele separat,tocmai pentru a incuraja cumpararea kitului complet.
Sanatate
Luigi Vicol

Edited by l.u.v, 23.07.2006 @ 15:20.


#8 Bebeee

Bebeee
  • Oraş:Arad
  • Maşina:Seat
  • Model:Leon Cupra
  • Motorizarea:2.0 TFSI

Posted 23.07.2006 @ 17:00

Asa aveam de gand sa si fac. Acum astept sa mi se strice primul telescop ca sa le schimb pe toate :P

#9 toni

toni

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Seat
  • Model:Leon
  • Motorizarea:1.8 20v turbo

Posted 23.07.2006 @ 21:10

sa tai din arc e o prostie infinit mai mica decat sa pui o pereche amortizor-arc total neinspirata... :D

Mie mie se pare o prostie infinit mai mare sa tai din arc decat sa cumperi unul sport folosit cu amortizor normal. :D
Sa ma explic: daca tai din arc afectezi mult mai mult structura sa si cred ca exista riscuri mai mari, pe cand cu unu arc sport de la mama lui singurul inconvenient ar fi o uzura mai rapida a amortizoarelor.
In ce priveste tinuta de drum, nu pare a exista o regula stricta, la unii s-a imbunatatit la altii a fost putin mai rau. Cred ca depinde si de fabricantul arcurilor :P

#10 andREI

andREI

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen Tiguan
  • Model:Track&Field 4Motion
  • Motorizarea:2.0 TDI 170CP

Posted 23.07.2006 @ 22:24

Sa ma explic: daca tai din arc afectezi mult mai mult structura sa si cred ca exista riscuri mai mari


Poti sa detaliezi? :D

Nu de alta, nu ma bag ca musca-n ciorba, insa eu vreau sa fac urmatoarea chestie:

Cumpar kit Weitec -40 mm (4 amortizoare + 4 arcuri) si sa tai 10 mm din arcurile spate ca si asa e prea inaltat spatele. Ce structura afectez si cum se definesc riscurile aferente?

#11 Bebeee

Bebeee
  • Oraş:Arad
  • Maşina:Seat
  • Model:Leon Cupra
  • Motorizarea:2.0 TFSI

Posted 23.07.2006 @ 23:57

Ma gandesc ca arcurile, fie ele standard sau sport, sunt calculate precis. Daca le tai tu, dai peste cap tot ce au facut producatorii. Asa ma gandesc eu.

#12 andREI

andREI

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen Tiguan
  • Model:Track&Field 4Motion
  • Motorizarea:2.0 TDI 170CP

Posted 24.07.2006 @ 01:20

Multi producatori sunt prosti. Am 750 de kg pe puntea fata si 500 de puntea spate (asa indica cantarul la care fusei). Prea mult pe fata. Nu vad de ce tot ce fac niste vanzatori ce au in ochi doar profitul si potrivirea universala sunt litere de lege... :D

#13 Akebono

Akebono

    Membru senior

  • Oraş:Braşov
  • Model:Skoda Fabia Combi AME

Posted 24.07.2006 @ 08:13

Nu este de recomandat sa tai din arc. Mai mult, arcurile in general nu sunt uniforme pe toata dimensiunea, atat ca si raza a spirei cat si ca frecventa. In general arcurile sunt profilate pentru suportul pe care se aseaza (taler sau suport de cauciuc) si daca se taie o extremitate la astfel de arcuri, asezarea lor pe suport ramane un mare semn de intrebare.
@Andrei, in cazul tau cea mai buna solutie este o suspensie reglabila, dar este si mai scumpa.

#14 andREI

andREI

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen Tiguan
  • Model:Track&Field 4Motion
  • Motorizarea:2.0 TDI 170CP

Posted 24.07.2006 @ 08:28

Mda... suna foarte plauzibil :P
Intr-adevar o suspensie reglabila este optima insa una std. costa 400E si una reglabila 750E deci nu e chiar la acelasi pret :P

#15 C.T.C.

C.T.C.
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:BMW
  • Model:E39
  • Motorizarea:2.5i 192 CP

Posted 24.07.2006 @ 09:46

nu se intampla absolut nimic, intr-adevar solutia ideala ar fi sa schimbi cu totul amortizoarele si arcurile (kit complet) dar si varianta arcurilor sport pe amortizor stok este o solutie .eu am aceasta varianta pe amortizoarele spate si mi-a coborat masina cu 3 cm urmand ca saptamana asta sa schimb si pe cele de pe fatza cu acelasi tip de arcuri rosii sport.cat despre faza sa tai din arcuri mi se pare o mare prostie..
bafta
uite si o poza cu varianta propusa de tine..si inainte

Edited by Bizonul, 24.07.2006 @ 10:25.


#16 toni

toni

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Seat
  • Model:Leon
  • Motorizarea:1.8 20v turbo

Posted 24.07.2006 @ 11:23

Poti sa detaliezi? :))

Nu de alta, nu ma bag ca musca-n ciorba, insa eu vreau sa fac urmatoarea chestie:

Cumpar kit Weitec -40 mm (4 amortizoare + 4 arcuri) si sa tai 10 mm din arcurile spate ca si asa e prea inaltat spatele. Ce structura afectez si cum se definesc riscurile aferente?


Ce-au zis ei: :(

Ma gandesc ca arcurile, fie ele standard sau sport, sunt calculate precis. Daca le tai tu, dai peste cap tot ce au facut producatorii. Asa ma gandesc eu.


Nu este de recomandat sa tai din arc. Mai mult, arcurile in general nu sunt uniforme pe toata dimensiunea, atat ca si raza a spirei cat si ca frecventa. In general arcurile sunt profilate pentru suportul pe care se aseaza (taler sau suport de cauciuc) si daca se taie o extremitate la astfel de arcuri, asezarea lor pe suport ramane un mare semn de intrebare.
@Andrei, in cazul tau cea mai buna solutie este o suspensie reglabila, dar este si mai scumpa.



Multi producatori sunt prosti. Am 750 de kg pe puntea fata si 500 de puntea spate (asa indica cantarul la care fusei). Prea mult pe fata. Nu vad de ce tot ce fac niste vanzatori ce au in ochi doar profitul si potrivirea universala sunt litere de lege... :))

Asa o fi, dar un motiv trebuie sa fi avut ei pentru acele valori

#17 Akebono

Akebono

    Membru senior

  • Oraş:Braşov
  • Model:Skoda Fabia Combi AME

Posted 27.07.2006 @ 13:34

Putin off-topic, dar se incadreaza.
Pentru a cobori masina putin (1-2cm) se pot folosi si:
http://www.bonrath.com/e/lc.htm
Acestea permit arcului sa stea ceva mai sus pe amortizor, fara sa-l comprime suplimentar. Se folosesc arcurile originale. Singura problema poate sa aprara in cazul compresiei maxime a arcului, pentru ca noua cursa a amortizorului este scurtata de diferenta de nivel rezutlata din acele piese.

#18 C.T.C.

C.T.C.
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:BMW
  • Model:E39
  • Motorizarea:2.5i 192 CP

Posted 27.07.2006 @ 22:00

pai bun si se gaseste asa ceva pe la noi?nu am vazut la nimeni sa faca asta..ma gandesc ca este mult mai buna ideea, plus ca varianta revenirii la vechea garda se poate face fara batai de cap in cazul in care nu esti destul de multumit..nu? :scratch:

Edited by Bizonul, 27.07.2006 @ 22:03.


#19 TheOne06

TheOne06
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 3C/Polo 6N2
  • Motorizarea:2.0 TDI/1.0 MPI

Posted 09.08.2006 @ 12:20

Si eu as fi interesat de asa ceva.Stie cineva pe unde putem gasi asa ceva?

#20 vap_66

vap_66
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Audi
  • Model:A8 D2 quattro
  • Motorizarea:ninja powered

Posted 09.08.2006 @ 16:44

Eu as vrea sa imi intaresc suspensia, fara sa cobor masina. Cum se poate face ? Pe unde am intrebat de un kit, ceva, mi s-a spus ca pot sa o intaresc doar daca o si cobor. E adevarat ?
Scuze daca sunt offtopic :blink:.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users