Jump to content


Photo

noul Audi A6 2.0 TDI


  • Please log in to reply
51 replies to this topic

Poll: Motorizare noul Audi A6 2.0 TDI (96 member(s) have cast votes)

Cum considerati motorizarea 2.0 TDI pe noul A6 din punct de vedere dinamic?

  1. Mai mult decat suficienta (4 votes [4.17%])

    Percentage of vote: 4.17%

  2. Suficienta (78 votes [81.25%])

    Percentage of vote: 81.25%

  3. Inaccepabila (14 votes [14.58%])

    Percentage of vote: 14.58%

Vote Guests cannot vote

#21 liviuxp2000

liviuxp2000
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:evident,Volkswagen
  • Model:Golf, tot Golf
  • Motorizarea:2.0 TDI, BMM

Posted 30.06.2006 @ 04:57

@oaspetele - daca ar fi sa le luam direct proportional, in functie de cai, a6-le nu ar trebui sa treaca de 164 de km la ora....si asa cum un ford ka ma indoiesc ca are mai mult de 75 de cai...poate nici atat, si atinge 180 km/h(asta in caz ca nu s-a umflat in pene cel ce mi-a spus), atunci ar trebui ca gti-ul...la 200...nu are in bord la cat ar putea ajunge :)

in concluzie.....a6 e masina de masina, cu 2.0 tdi/3.0 tdi.Vrei sportivitate si consum pe masura...+diferenta de luat in considerare in momentul achzitionarii, mergi pe 3.0

#22 oaspetele

oaspetele

    Membru senior

  • Oraş:Bistriţa
  • Maşina:Volkswagen/Skoda
  • Model: Golf VI/Superb
  • Motorizarea:1.6mpi/2.0tdi

Posted 30.06.2006 @ 05:28

poi viteza maxima este direct proportionala de caii putere aflati in dotare.
bine, mai exista cativa factorti, din care importanti sint cutia de viteza si aerodinamicitatea masinii, dar fii sigur ca o masina de 100 de cai nu va putea rula cu 250 km/h. masina, nu motocicleta.

am observat ca pentru 200km/h ai nevoie de peste 115-120 cai, iar oficial masinile din grupul VAG motorizate cu 2.0TDI 140 cp au unmaxim pe la 210 km/h. trecand de 200km/h, iti trebuie multi cai ca sa mai castigi 5-10km/h.

vorbim de viteze reale, nu cele indicate pe vitezometru.

#23 Extreme

Extreme
  • Oraş:Bistriţa
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Touran/Passat
  • Motorizarea:1.9 TDi

Posted 02.07.2006 @ 21:18

225 Km/h cu un a6 de 140cp, imposibil de realizat poate cu 2.7 Tdi, dar nici intr-un caz cu 2.0 Tdi

#24 mariusc

mariusc
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia II
  • Motorizarea:2.0 TDI 140CP

Posted 02.07.2006 @ 23:44

O mica paralela...pe octavia 2 PD-ul de 140 cai este chiar puternic, fata de PD-ul de 1,9 si 105 cai. Insa se misca bine ci cu acesta din urma. Pe A6, presupun ca, comportamentul dinamic este similar cu O2 de 105, avand in vedere diferenta de greutate, poate chiar un pic mai bine, luand in considerare si cutia cu 6 trepte. O2 are coeficientul de aerodinamicitate 0,30, unul f bun pt clasa ei. A6 cum sta?

#25 zaxas

zaxas
  • Oraş:Alexandria
  • Maşina:AUDI
  • Model:A6 Avant 2001 AJM
  • Motorizarea:1.9 TDI

Posted 03.07.2006 @ 15:30

La mine urca usor pana la 180km/h dupa care mai sus nu mai vrea. Mentionez ca motorul nu pare sa aiba probleme la acceleratie pana la 180km/h. Nu este insa o masina cu nerv. Este mai mult masina de famile, cu un consum super ok pentru dimensiunile si greutatea masinii. Motorul este silentios pana la 120 -130 dupa care incepe sa devina mult mai "prezent" in habitaclu.

#26 andrein

andrein
  • Oraş:Piatra Neamţ
  • Maşina:Audi
  • Model:2003
  • Motorizarea:diesel

Posted 18.07.2006 @ 14:45

Dupa cum se vede in semnatura detin un A6 cu 131 cai si cuplu teorettic de 285Nm. Ei bine am masurat cuplu cu VAG-COM si mi-a aratat 320-330 Nm.
Asta e legat de cuplu. Acum legat de viteza. Cand am luat masina din germania la 135 mii km am mers cu vreo 225km/h (viteza citita pe acul din bord, pt ca nu stiam atunci de meniul ascuns din climatronic). Ieri am mers cu 200 km/h in romania sa vad daca mai merge si a ajuns exact in urmatoarele conditii. Adica pana la 180 ajunge fara nici o problema cursiv si sigur. De la 180 la 200 cam in vreo 5 sec dupa care ca sa ajung pe la 220 o ia mai in timp. Mentionez ca viteza constructiva din acte este de 203km/h. Aceasta viteza este viteza pe care constructorul garanteaza motorul . Daca depasesti o faci pe riscul tau. Am luat si un Opel Astra care avea viteza constructiva de 187 km/h si am mers cu 210 km/h pe acul din bord. Deci viteza constructiva poate fi depasita pe sirc propriu.
Ca sa va puteti da seama si de eroarea pe care o am: acul indica 100km/h iar senzorul de ABS zice ca am 95 km/h.

Inca un exemplu: Am un prieten care are A6 quattro cu motor de 2,5 cmc cu 180 cai. Ei bine pana la 80-90 de km suntem aproape egali. Abia dupa 100 km/h se cunoaste diferenta. Ba chiar in primii 200 m o iau eu in fata. Si siti de de ? Din cauza unui fapt fff improtant: GREUTATEA.
Masina mea cantareste 1490 kg si a lui 1740 kg. Deci 250 kg diferenta care se regasesc in motor mai mare si in quattro.

Mai puteti spune ca A6 cu 131 cai poate fi submotorizata ? Eu nu pot sa afirm asa ceva. Desigur ca un posesor de Golf GTI care are anumite pretentii de la masina daca il urc in masina mea poate avea alta parere .. e super OK ..pt ca omul are alte pretentii , dar atat.

Deci parerea mea e ca poti sta linistit si ca faci fata la 70% din masinile de pe piata si nu te poti considera inferior. Stefison ai facut o alegere super.
Plus ca la motoarele de 2500 se cam duce axul cu came(sau arborele cotit ..nu stiu exact). Asa ca big motor ..big problems.

Bafta si sper ca am demontat un mit neadevarat.

Edited by andrein, 18.07.2006 @ 14:46.


#27 razdan

razdan

    Membru Senior

  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:VW
  • Model:G 5 SL
  • Motorizarea:2.0TDI & G5 1.6

Posted 18.07.2006 @ 19:23

Sigur ca discutia poate continua la infinit pentru ca unii vor un comportament ceva mai sportiv iar altii nu …

Oricum pare clar pana acum si din sondaj ca motorizarea in discutie este considerata suficienta, nu inacceptabila, dar in nici un caz mai mult decat suficienta … :)

#28 andrein

andrein
  • Oraş:Piatra Neamţ
  • Maşina:Audi
  • Model:2003
  • Motorizarea:diesel

Posted 19.07.2006 @ 07:29

Cred ca numai la Veyron si inca cateva s-ar putea spune ca motorizarea este mai mult decat suficienta :Driver:
:blush:

#29 SAlex

SAlex

    Nick anterior: SAL

  • Oraş:Galaţi
  • Maşina:Audi
  • Model:A4 avant '04
  • Motorizarea:AVB

Posted 19.07.2006 @ 08:06

Pentru a conduce un A6 trebuie sa ai un stil corespunzator unei limuzine. Am condus un A6 2,5 TDI de 110 kw, are un demaraj suficient dar mie mi s-a parut putin greoaie

#30 andrein

andrein
  • Oraş:Piatra Neamţ
  • Maşina:Audi
  • Model:2003
  • Motorizarea:diesel

Posted 19.07.2006 @ 09:20

Probabil iti trebuia ceva mai mult timp pt a te obisnui , plus ca si marimea iti influenteaza parerea. Dar daca e mare asta nu inseamna ca e si grea.
Mai auzeam pe unii ca pt A6 motorul de 131 cai e prea mic ,dar pt Passat e ff bun.
Dar ei saracii nu stiau ca masinile cantaresc aproximativ la fel, diferenta in greutate constand in doar cateva zeci de Kg ( ~ 30) .care ff bine pot fi surmontate de greutatea soferului si de cantitatea de combustibil din rezervor.

Ca sa va mai spun inca un aspect. A6 -le meu de 131 cai cantareste 1490 KG si un Passat din 2006 cu motor de 2.0 TDI de 140 cai cantareste 1640 kg. Deci o diferenta de 150 kg in favoarea a 10 cai.
Deci se poate afirma ca Passat B6 2.0 TDI cu 140 cai e submotorizat ? No way !!
Sunt curios ce se zice de Passatul care are 1,9 cu 105 cai. Dar nu mai conteaza acuma.

Si inca ceva AUDI A8 nou are 18xx kg !!! Why ? Pt ca are caroseria din aluminiu. Pana si eu la A6 am capota de aluminiu.

Edited by andrein, 19.07.2006 @ 09:27.


#31 di0

di0
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:Honda
  • Model:Accord 2005
  • Motorizarea:2.0 155CP

Posted 19.07.2006 @ 09:41

Mie mi se pare mic. Este o masina premium, e frustrant sa ai asa un motor mic... Oricum, trebuie scoasa neaparat de pe fund inscriptionarea motorizarii. Oricum, eu cred ca as mai astepta, 6 luni, 1 an, sa iau 3.0 TDI automat. Sau m-as orienta catre altceva. Ala e motor de Octavia (sau cel mult A4), nu de A6.

Am mers recent cu un E200 CDI (manual) si mi s-a parut incredibil de lenesa si de zgomotoasa pt. nimic. Urla motorul si masina de abia se misca. Pacat de dotari si de finisari.

In general, e bine sa iei masina echipata si cu un motor care sa o claseze in media clasei din care face parte. Adica nu iei Octavia Edition 100 (decat daca esti fan inrait), sau Passat 1.6 MPI. Pt. A6 motorul perfect mi se pare 3.0TDI. Nu e vorba de greutate, ci de clas. De la 2.7TDI e mica diferenta, 4.2 e prea scump si mai bine iei A8 si tot asa. Cred ca, daca tot ai ajuns sa iei o decizie referitoare la o masina, ia-o pe cea care te va satisface cu siguranta cat mai mult timp. Degeaba ai trapa fotoelectrica si piele daca masina nu merge bine si dau toti cerculete in jurul tau pe autostrada ...

La noi e tendinta asta, si ca sa argumentez revin tot la Octavia, ca sunt multe pe strada :251: Am vazut gramada de 1.6MPI Elegance. Ce naiba or face cu Elegance pe motorasul ala care nu stie decat sa prie nitel fara efect :D Cel mult Ambiente merge cu el. Confortul la volan este dat in primul rand de ansamblul motor, tinuta de drum, pozitie la volan, climatronic. Restul vine dupa, la departare destul de mare.

Edited by di0, 19.07.2006 @ 10:01.


#32 nadir@boosted.ro

nadir@boosted.ro

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:vw
  • Model:golf 1
  • Motorizarea:1.8 16v

Posted 19.07.2006 @ 16:06

luand in calcul cum s-a pus problema cred ca este suficienta motorizarea de 140 cai adica 2.0 tdi
are si valeitati sportive si sincer este buna.. nu uitati A6 a acut si motorizari mai mici de 140 :rolleyes: si lumea era oricum multumita

si cand te mai gandesti la diferenta de bani scuza-ma cu 7000 euro o fac de 250 cai si raman si cu optiunile pe care le vreau nu o iau keala :lol:

#33 l.u.v

l.u.v
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Audi
  • Model:A6
  • Motorizarea:2.5 TDI QUATTRO

Posted 21.07.2006 @ 23:14

Servus..
Am mers si eu cu un Passat cu motorul de 140 cai si mi-a placut mult.Pleaca mai tare decit al meu(180 cai,diferenta fiind data de faptul ca este Quattro+ca este mult mai greu),probabil ca la drum intins sunt peste,dar alta este discutia..
Eu unul nu as spune ca este submotorizata o masina cu motorul asta.
Din punctul meu de vedere discutia se pune vis-a-vis de fiabilitatea 4 in linie(1.9/2.0) versus V6(2.5/3.0).
Cele de 1.9 sunt motoare mult prea turate,au scos putere mult prea mare pentru cilindreea asta si de aici si uzura lor..
In schimb toata lumea stie ca cele in V sunt regine din punctul asta de vedere,cuplu mare,daca nu traiesti mult te tin o viata,etc..
Nu mai vorbesc de soundul pe care il auzi in habitaclu..
Ma rog,poate sunt subiectiv,eu sunt adeptul motoarelor cu cilindree mare..
Luigi Vicol

#34 andrein

andrein
  • Oraş:Piatra Neamţ
  • Maşina:Audi
  • Model:2003
  • Motorizarea:diesel

Posted 22.07.2006 @ 08:15

am zis ca un punct slab al V6-ului de la Audi e axul cu came .. sau arborele cotit.
Nu am zis-o eu ci un mecanic ff priceput care a schimbat o gramada din acestea la acest tip de motor, punand un ax de la V6-le nou care se potriveste. Si cica dupa aceasta schimbare nici nu se mai auzea ca ar fi diesel, asa de frumos torceau. Dar in fine problema exista si daca esti ferit de ea , e ff bine.
Motorul de 1,9 cu 130 de cai nu e tras de el.... poate despre cel de 2.0 cu 170 ai putea afirma acest lucru.

#35 di0

di0
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:Honda
  • Model:Accord 2005
  • Motorizarea:2.0 155CP

Posted 22.07.2006 @ 09:06

Pi atunci ala de 1.4 de 170 cp cum mai e, daca asta de 2l/170cp ar fi forat?

Oricum, ideea de baza nu era ca masina nu s-ar misca suficient de bine (cred ca pana la urma mergi cu ea...), ci faptul ca pentru clasa (premium) din care face parte este mult prea mic.

Comparaia cu generaia precedent mi se pare puin forat, masina a evoluat din toate punctele de vedere, greutate, dotri, aspect, pre, motorizri.

Discuia asta mi aduce aminte de unul cu un Porsche Cayenne simplu, cu motorul V6 3.2 FSI, care tot incerca disperat sa ma depaseasca, fara a avea un succes prea mare... Frustrat om, si-a luat Porsche, acuma' trebuie sa-i faca pe toti, dar a uitat ca motorizarea de baza are in jur de 9s suta, chiar daca scrie Porsche pe capota tot mult o sa fie... mai ales ca avea si cutie automata.

Edited by di0, 22.07.2006 @ 09:11.


#36 stefison

stefison
  • Oraş:Bacău
  • Maşina:Audi
  • Model:A6 2005
  • Motorizarea:2.0 TDI 140 CP

Posted 23.07.2006 @ 18:19

cred ca faci niste confuzii intre motoare pe benzina si TDi. ma rog... e de inteles avand in vedere ce masina ai ... Hondaaaaaaaaaaa :P'

pe langa gluma, masina premium nu este acelasi lucru cu masina sport. iar faci confuzie... si cred ca nu-i poti contrazice pe cei de la Audi care pe o masina premium au pus un motor de 140 CP. doar poate ca stii tu mai bine decat ei...

Edited by stefison, 23.07.2006 @ 18:21.


#37 di0

di0
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:Honda
  • Model:Accord 2005
  • Motorizarea:2.0 155CP

Posted 23.07.2006 @ 18:55

Au pus acel motor la fel cum pe Passat au pus 1.6MPI. Asta nu inseamna ca e un lucru neaparat bun pentru masina. Oricum eu as merge cu ea :P pt. ca e o masina super ok, dar mai bine, cum spuneam, as astepta pana as putea sa iau 3.0TDI. Ce masina am mai putin conteaza, daca as fi avut mai multi bani as fi avut Audi :P si chiar A6, si chiar 3.0TDI...

Am condus 2.0TDI pe Octavia, stiu cum trage, ce reprize are... la un chiptuning te-ai gandit? La 170cp parca mai merge... :P

Edited by di0, 23.07.2006 @ 19:00.


#38 DOOM

DOOM

    Nick anterior: DMY

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Audi
  • Model:S3 & A1
  • Motorizarea:2.0T & 1.6TDI

Posted 23.07.2006 @ 19:45

Unii oameni se gandesc mai mult la confort decat la performante.Prefera sa mearga calm si sa se bucure de priveliste si de dotari.De fapt la asta se si refera conceptul de limuzina.

P.S. Eu nu ma numar printre acestia :D)

#39 stefison

stefison
  • Oraş:Bacău
  • Maşina:Audi
  • Model:A6 2005
  • Motorizarea:2.0 TDI 140 CP

Posted 24.07.2006 @ 18:17

eu am zile si zile... ca tot omul cu toane. dar imi satisface si cheful de sportivitate. probabil ca ii voi face si un chiptuning. inca nu sunt convins ca merita riscul...

#40 andrein

andrein
  • Oraş:Piatra Neamţ
  • Maşina:Audi
  • Model:2003
  • Motorizarea:diesel

Posted 24.07.2006 @ 20:15

exact din acest motiv tot stau si eu pe ganduri .daca sa fac sau nu.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users