Jump to content


Photo

Reset adapt. ECU - clapeta acceleratie


  • Please log in to reply
560 replies to this topic

#181 stevee

stevee
  • Oraş:Târgu Neamţ
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf IV/Golf1/Jetta II
  • Motorizarea:BAD/GF/NZ

Posted 01.04.2009 @ 01:41

Clapeta de acceleratie e la pozitia 36 din poza alaturata.
Ar trebui sa faci o scanare cu vag-com-ul pentru acea eroare care apare in bord.Parerea mea e ca nu e de la clapeta.

Attached Files



#182 rica42

rica42
  • Oraş:Câmpina
  • Maşina:volkswagen golf
  • Model:1jscbadx0l
  • Motorizarea:1,6 benzina

Posted 01.04.2009 @ 05:21

multumesc ,steeve din suflet..as mai avea o intrebare...vreau sa verific si bujiile care cred ca nu au mai fost schimbate de mult,dar dupa ce am ridicat capacul la motor nu am vazut decit niste conectori acolo unde trebuia sa fie bujiile,poate sa-mi arate si mie cineva unde sint ,si cum se demonteaza bujiile la 1,6 fsi bad?

#183 stevee

stevee
  • Oraş:Târgu Neamţ
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf IV/Golf1/Jetta II
  • Motorizarea:BAD/GF/NZ

Posted 01.04.2009 @ 09:18

Daca dai un search,gasesti orice vrei.Vezi sa nu se supere moderatorii ca postezi unde nu trebuie.Cand scoti capacul de plastic cu 1.6 FSI,gasesti patru bobine de inductie bagate in chiulasa pina in capul bujiilor.Tragi bobinele afara(o sa te chinui un pic ca ies cam greu) si cu o cheie de bujii dai si bujiile afara.

#184 84.mky

84.mky

    Nick anterior: Miky_xXx

  • Oraş:Bistriţa
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf IV 2001 AUS
  • Motorizarea:1.6 16v 105cp

Posted 06.04.2009 @ 13:08

rica42, clapeta de acceleratie poti s-o cureti si poate scapi de fluctuatiile alea.

:offtopic: acel check aprins poate fi din mai multe cauze insa, la motoarele noastre cea mai des intalnita cauza este legata de sonda lambda care ori nu functioneaza in parametrii normali ori e bulita de tot.

#185 vulpes

vulpes
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4 2000
  • Motorizarea:1.6-SR

Posted 07.04.2009 @ 00:10

si inca ceva...cand am fost la service...tipu ala i-a dat adaptare si pe ecran arata clepsida ca se incarca ,dar a stat asa aprox 10 minute apoi a spus ca nu merge....atata tot! are dreptate? sau habar n-avea???

#186 russianro

russianro
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2.0TDI 2007
  • Motorizarea:2.0 TDI 140CP

Posted 13.04.2009 @ 15:11

va rog daca poate sa imi spune cineva cum se face acea adaptare pentru motorul meu AXP ( pe care canal trebvuie sa ma duc ). Am cautat pe forum si am gasit foarte multe variante.

#187 xxnelu

xxnelu

    Moderator

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:SUPERB
  • Motorizarea:1,8TSI+DSG

Posted 13.04.2009 @ 17:39

Cam cat de multe variante ai gasit? Cu vag-com, sunt doua...functie de actionarea clapetei (cu cablu sau DBW), in grup 98 respectiv 60. Exista si procedura fara vag-com. Daca vei citi paginile acestui topic, vei gasi ceea ce te intereseaza.

#188 Razvan_79

Razvan_79
  • Oraş:Bacău
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2006
  • Motorizarea:BFQ 1.6 75kW

Posted 14.04.2009 @ 14:08

Salutare domnilor....
Am facut si eu o adaptare la motor akl 1.6 benzina, cu vag-com 409.1...
problema sta cam asa: am intrat pe canalul 098, i-am dat switc to basic, primele 2 valori au inceput sa se modifice, apoi prima s-a stabilizat pe la 4.xx, iar a doua fluctua intre 3.63V-3.65V...
1. De ce nu mi-a aparut, cum scrie pe aici, ADP RUN?
2. Ce reprezinta cele 2 valori?
3. E normal sa fluctueze a 2-a valoare? Ma repet am amsteptat in switch to basic vreo 30-40 sec...dar nu mi-a aparut nimica de genul ADP RUN...

Edited by Razvan_79, 14.04.2009 @ 14:13.


#189 ib4lan

ib4lan
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf IV 2003
  • Motorizarea:1.6 16V 105CP

Posted 15.04.2009 @ 14:48

Salutare, am si eu o problema care nu ii dau de cap motorul nu merge in parametrii lui se aprinde EPC si abgas werkstatt, simptome: cateodata motorul se opreste, turometrul sta blocat la 1200 rpm, intra in limp mode nu se mai accelereaza decat pana in aproximativ 3200 rpm, cateodata turometrul o ia razna intre 800-1200 rpm.

Am masurat cu vag com si a iesit urmatoarele erori:
VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 036 906 034 DR
Component and/or Version: MARELLI 4MV 5957
Software Coding: 00031
Work Shop Code: WSC 49140
Additional Info: WVWZZZ1JZ3W440732 VWZ7Z0B6637094
4 Faults Found:
16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1
P0172 - 35-10 - - - Intermittent
17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction
P1545 - 35-10 - - - Intermittent
17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction
P1545 - 35-10 - - - Intermittent
17950 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Implausible Signal
P1542 - 35-10 - - - Intermittent

De curand am schimbat sonda lambda deoarece cealalta "decedase" dupa mai putin de 1 an de cand am cumparat-o, scotea fum negru, consum enorm 30%

Va rog poate aveti idee sa imi spuneti cam de la ce ar fi.
Va multumesc

#190 84.mky

84.mky

    Nick anterior: Miky_xXx

  • Oraş:Bistriţa
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf IV 2001 AUS
  • Motorizarea:1.6 16v 105cp

Posted 15.04.2009 @ 19:15

prima eroare se trage de la sistemul de alimentare. Pot fi mai multe cauze: o alimentare excesiva cu carburant, probleme la injectoare(incearca o curatare). Mai poate sa-ti fie blocata valva EGR sau compresia cilindrilor sa nu fie ok(fa-ti si un test de compresie.

restu erorirlor sunt legate de clapeta de acceleratie. Poate fi murdara sau contactele sa fie bulite. Fa neaparat o curatare a clapetei.

#191 adilabv

adilabv
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:Seat
  • Model:Cordoba 6L 2004 BBY
  • Motorizarea:1.4 MPI 75 CP

Posted 22.04.2009 @ 09:25

O sa pun aceasta intrebare mai pentru avansati in ale motoarelor aici pentru ca nu stiu unde s-ar putea incadra mai bine. Domnilor, ar putea exista o legatura intre curatarea clapetei de acceleratie si cresterea consumului de ulei? Inainte sa curat clapeta n-am observat sa consume deloc. Nu stiu daca este coincidenta sau exista o legatura, insa acum, la doua luni (2000 km) dupa curatare consumul de ulei este vizibil.

#192 ALEKS91

ALEKS91
  • Oraş:Piteşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 3 GTI 1994
  • Motorizarea:2.0 GTI 116 CP

Posted 22.04.2009 @ 09:44

nu cred ca are vreo legatura

Edited by xxnelu, 22.04.2009 @ 17:04.
Te rog sa nu mai dai QUOTE/REPLY la mesajul anterior. Foloseste Add Reply.


#193 golf1.8gti

golf1.8gti
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4 GTI 20V 2001
  • Motorizarea:1.8 T 150 CP

Posted 22.04.2009 @ 10:31

Cela mai bine citesti topicul de uleiuriu si carburanti si vezi poate gasesti acolo ceva care sa te ajute, sau cel putin sa te adresezi cuiva care stie mai multe despre uleiuri si cauzele consumului acestora, sau daca poate exista vreo legatura intre clapeta si consum.

#194 xxnelu

xxnelu

    Moderator

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:SUPERB
  • Motorizarea:1,8TSI+DSG

Posted 22.04.2009 @ 17:07

O sa pun aceasta intrebare mai pentru avansati in ale motoarelor aici pentru ca nu stiu unde s-ar putea incadra mai bine. Domnilor, ar putea exista o legatura intre curatarea clapetei de acceleratie si cresterea consumului de ulei? Inainte sa curat clapeta n-am observat sa consume deloc. Nu stiu daca este coincidenta sau exista o legatura, insa acum, la doua luni (2000 km) dupa curatare consumul de ulei este vizibil.



Nu are nicio legatura.

#195 xxnelu

xxnelu

    Moderator

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:SUPERB
  • Motorizarea:1,8TSI+DSG

Posted 07.05.2009 @ 06:01

maurice2001 - post mutat AICI

#196 RomeoD

RomeoD
  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:volkswagen
  • Model:Golf 4/2000
  • Motorizarea:1.6 101 CP

Posted 07.05.2009 @ 17:31

Salut. Eu am un golf IV din 2000, 1.6. motor APF. A inceput de vreo cateva saptamani sa se tureze singura la relanti pana la 1200 si scade pana la 800. uneori se stabilizeaza dupa cateva secunde sau minute, alteori nimik. De cand a inceput sa-mi faca asa mi s-a aprins in bord martorul de la ESP. Am fost la cateva service-uri in constanta si n-au fost 2 rezultate la fel.

Va multumesc!

#197 gavrochem

gavrochem
  • Oraş:Botoşani
  • Maşina:VW
  • Model:GOLF IV 2002
  • Motorizarea:1.6 FSI 110 CP

Posted 07.05.2009 @ 20:00

La masina din semnatura, la plecarea de pe loc, masina "da in nas" indiferent daca motorul e cald sau rece. Nu am nici o eroare stocata. E posibil sa aiba legatura cu clapeta de acceleratie (curatare) ?

Edited by gavrochem, 07.05.2009 @ 20:01.


#198 copanu

copanu
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW GOLF
  • Model:MK4
  • Motorizarea:16V

Posted 19.05.2009 @ 22:41

si mie imi da un pic in nas la plecare.Am scos filtrul de aer sa curat clapeta,insa nu am putut sa o curat decat pe partea ei vizibila fara sa demontez ceva.
Am incercat sa misc de clapeta propriu-zisa pentru a o curata si pe spate insa nu am putut si nici nu am fortat de frica sa nu rup ceva.
Spuneti-mi va rog voi cum ati facut mai exact curatarea fara a demonta clapeta.
multumiri!

#199 didus

didus
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:VW
  • Model:Passat Combi 2003
  • Motorizarea:1.6 102 CP ALZ

Posted 19.05.2009 @ 22:52

@copanu, cel mai bine o dai jos si nu e greu deloc. Sigur te poti descurca si singur. Iti trebuie doar un imbus de 5mm ca sa scoti cele 4 suruburi care o tine prinsa, scoti mufa din ea si gata. Poti apasa linistit pe clapeta caci nu vei rupe nimic. Trebuie apasat mai tare deoarece o tine un resort destul de dur. Apoi bineinteles trebuie readaptata cu Vag-Com-ul. Bafta.

PS. Curatarea fara a fi data jos clapeta e treaba de mantuiala

Edited by didus, 19.05.2009 @ 22:54.


#200 copanu

copanu
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW GOLF
  • Model:MK4
  • Motorizarea:16V

Posted 20.05.2009 @ 08:46

thx didus :blah:




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users