Jump to content


Photo

motorul se tureaza la rece


  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#21 Valentin

Valentin

    Moderator

  • Oraş:Bistriţa
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 2009
  • Motorizarea:2.0 TDI (CBAB)

Posted 30.03.2006 @ 11:27

Ai dreptate, motorul trebuie sa fie multipunct si nu monopunct. In acest caz, trebuie facuta readaptatea clapetei dupa care cauta in alta parte...

Switch-ul despre care vb D77 este destul de usor de curatat (cel putin la mine) insa, in acest caz, mi se pare mai probabil un defect la motorasul pas cu pas (actuatorul clapetei) sau la clapeta.

Oricum, am incercat sa atasez un document care detaliaza procedura de testare insa n-am reusit. Daca il doresti da-mi un mp cu adresa de mail si ti-l trimit

#22 snack

snack
  • Oraş:Sibiu
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 2008
  • Motorizarea:2.0 TDI CBAB

Posted 30.01.2010 @ 00:07

Am si eu o problema.Am vazut astazi ca masina se tureaza singura in mers.Cand calc pedala de ambreiaj motorul incepe si se tureaza pe la 1800 de ture.Si daca stau pe loc cateodata vad cum creste turatia de la 1200 la 1600 fara sa ating acceleratia..Si am mai observat ca imi porneste greu la cald...cateodata porneste si parca merge in 2 cilindrii si in alte dati trebuie sa o ajut cu acceleratia .Dar sunt dati cand porneste ok.Dar daca vad ca se tureaza motorul si o opresc...cand o pornesc isi revin turatia la 1100 si apoi scade in functie de temperatura apei fara sa se mai tureze.

#23 dragosica

dragosica
  • Oraş:Craiova
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf3 94\7
  • Motorizarea:1.6i 75cp ABU

Posted 05.02.2010 @ 20:24

banuiesc ca la masina ai monopunct ,pt ca majoritatea care au problema asta sunt monopunct.
Eu am avut anul trecut o problema din asta si era din cauza regulatorului de turatie,motorasul pas cu pas sau cum i se mai zice.Initial probeaza senzoru de temperatura acela ,stiam ca daca ii scoti mufa si el functioneaza motorul trebuie sa isi schimbe turatia

#24 v@sy

v@sy

    Moderator

  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf3 BMW
  • Motorizarea:1.8i ABS 320d

Posted 05.02.2010 @ 22:53

Si eu am patit si patesc uneori chestia asta,dar doar la prima cheie, adica dimineata.Porneste ok ~1200 si apoi creste 14-1600 si sta acolo.Cand se incalzeste apa scade la 1000 sau 800.Am incercat sa rezolv problema, schimbat senzor temp apa, motoras relanti, dar tot asa.In plus mie imi convine chestia asta ca se incalzeste mult mai repede.

#25 GenuVW

GenuVW
  • Oraş:Bacău
  • Maşina:VW
  • Model:Golf 3 1996
  • Motorizarea:1.8 AAM

Posted 06.02.2010 @ 11:17

da vasy dar si consumul e altul. eu am patit in 2008 cu masina ceva asemanator;adik cand opream la 1 semafor(la relantiu) masina incepea sa se tureze pana la 1500 ture revenea, iar se tura 2 sec iar revenea (se uita lumea din alte masini crezand ca vreau play :rolleyes:) .am scos mufa de la injector si am observat ca era umeda, dupa care am sters-o si nu a mia facut probleme nici in ziua d azi

Attached Files



#26 v@sy

v@sy

    Moderator

  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf3 BMW
  • Motorizarea:1.8i ABS 320d

Posted 06.02.2010 @ 12:53

Nu stiu ce sa zic de consum.Mie Nu tot timpul imi face,doar uneori cand il apuca.Uite, azi de exemplu nu mi-a facut.A stat normal la 11-1200 la rece.Pentru 2 minute cat sta putin mai turat(la rece) nu am de ce sa imi fac probleme.Dupa ce se incalzeste este normal, nu se tureaza singur, sta la relanti cum trebuie.Si eu am scos toate mufele posibile si nu am rezolvat nimic.Daca merge bine nu-mi fac probleme.

#27 eleet

eleet
  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf III
  • Motorizarea:1.9 Tdi 90 Cp

Posted 06.02.2010 @ 13:38

Acceasi "problema" cu turatul e si la mine. Cand e foarte rece sta turat la 1000, in rest la 900. Mecanicul mi-a zis ca e ceva normal sa stea putin turata la prima pornire. Motivul fiind nu stiu ce sistem mentionat de el de la pompa de injectie care e electronica. Mai am un golf acasa al tatalui meu si este cel de 75CP si nu are injectie electronic. La el nu am intalnit acest fenomen.

Edited by eleet, 06.02.2010 @ 13:40.


#28 ilietu

ilietu
  • Oraş:Roşiori de Vede
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4 2001
  • Motorizarea:1.6 16v 105CP

Posted 17.05.2010 @ 19:38

La mine problema e pe dos, la mine nu urca, la mine scad turatiile, ori pana la 500 tremura rau si apoi urca incet, ori se opreste motorul, asta cand o scot din viteza! La relanti merge destul de bine fara fluctuatii mari, doar putin tremurat dimineata! Astept pareri, motorul este AEX pus pe un polo din 96!

#29 nightrayder

nightrayder
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf III
  • Motorizarea:1.8 75 CP 55 kW

Posted 17.05.2010 @ 20:40

@eleet la motorul meu de 75 cp face la fel, la prima cheie sta la 1000 rpm si dupa 3-5 minute scade la 850-900. Problema este ca in urma cu 5 luni nu facea asa. Nu e ceva normal. Cred ca este o problema la care nu stiu rezolvarea, si sper sa o aflam :)) .

#30 v@sy

v@sy

    Moderator

  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf3 BMW
  • Motorizarea:1.8i ABS 320d

Posted 17.05.2010 @ 21:50

este normal.La rece intra socul automat si turatia sta la 1000-1200,iar dupa ce se incalzeste coboara la 750-800(turatie variabila in functie de tipul motorului)

#31 nightrayder

nightrayder
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf III
  • Motorizarea:1.8 75 CP 55 kW

Posted 18.05.2010 @ 08:23

v@sy la mine face asa si la cald (daca tii masina 6 ore in soare 25+ grade vrei sa zici ca motorul e rece?) ... e de fiecare data cand pornesc motorul

#32 v@sy

v@sy

    Moderator

  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf3 BMW
  • Motorizarea:1.8i ABS 320d

Posted 18.05.2010 @ 13:15

da, si la 25 grade motorul este rece.Socul intra de cand pornesti motoru pana ce temp lichidului de racire trece de 60 grade.Dupa aceasta temp relantiul scade.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users