Jump to content


Photo

filtru polen simplu/carbon activ


  • Please log in to reply
60 replies to this topic

#41 garfield

garfield
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavian al II-lea
  • Motorizarea:1,6mpi 75 kw

Posted 27.07.2008 @ 12:42

pai din punctul asta de vedere,asta e diferenta...cel cu carbon activ trebuie sa "absoarba" mirosul gazelor! Dar iti dai seama ca nu e eficient 100%...

#42 Stefan_B

Stefan_B

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia II 2008
  • Motorizarea:BXE 1.9TDi

Posted 27.07.2008 @ 17:50

Voi ati vazut grosimea stratului de carbon? E de cca 0.5 mm grosime. Ajuta la ceva, dar nu e masca de gaze!

Acum sa fim si noi rezonabili... ce pretentii ai de la un consumabil de 35Ron?

#43 FABIAn RuSu

FABIAn RuSu
  • Oraş:Sibiu
  • Maşina:DACIA
  • Model:1300 '79
  • Motorizarea:1.3 Carfil ;)

Posted 27.07.2008 @ 18:18

35 ron?
la mine filtrul - cu carbon - e 91 ron (original) sau 72 ron (mann)
cel putin aparent ca si comportament "olfactiv" mi se pare cam overrated
probabil ca daca am sta cu sonda sa masuram noxele in habitaclu ar fi o diferenta fata de cel normal...

Edited by FABIAn RuSu, 27.07.2008 @ 18:26.


#44 DragosB

DragosB
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia II
  • Motorizarea:2.0 TDI 140CP

Posted 28.07.2008 @ 09:55

De cand am luat masina am vazut ca daca trec pe langa vreo raba fumegatoare si nu dau aerul pe recirculare atunci intra gaze de esapament in masina. Initial am crezut ca am filtru simplu pentru ca la Tour, indiferent de cat de fumegatoare erau masinile din jurul meu, acest fenomen nu aparea. Insa dupa ce l-am desfacut am vazut ca din fabrica masina a venit echipata cu filtru de polen cu carbune. Cu toate astea, la O2 imi intra gaze numai cand e foarte mult fum in jurul meu (preponderent daca e vreo raba non euro pe langa :P ). Oricum, macar acel carbune absoarbe cat de cat fumul, daca as fi pus filtru de hartie probabil ca nu as mai fi putut merge prin oras fara recirculare aer.

#45 KimDiesel

KimDiesel
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda, Volkswagen
  • Model:Octavia2 1.9 TDI, Golf 6
  • Motorizarea:2.0 TDI

Posted 28.07.2008 @ 22:57

Este o diferenta mare intre filtrul care era pe masina si asta nou, fara carbon, cu care m-am pricopsit la revizie. Inainte, pana sa simt noxele de la o rabla din fata dura cateva secunde bune. Acum, in 5 secunde deja sunt in plamani la mine.
Stie cineva cu marca de filtru vin echipate masinile din fabrica? Eventual un cod ...

#46 nicureddogsflo

nicureddogsflo
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:skoda
  • Model:octavia II AC break 2006
  • Motorizarea:1.9 TDI 77KW

Posted 29.07.2008 @ 09:37

cel original la mine a fost valeo si are codul 1K0 819 644 A cod VW AG
983051G-D cod VALEO

Edited by nicureddogsflo, 29.07.2008 @ 09:38.


#47 garfield

garfield
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavian al II-lea
  • Motorizarea:1,6mpi 75 kw

Posted 29.07.2008 @ 11:13

si al meu tot valeo a fost dar fara carbon activ!

#48 cristibt

cristibt
  • Oraş:Botoşani
  • Maşina:Volkswagen Passat HL
  • Model:B5,5 AVF 2004
  • Motorizarea:1.9 TDI 131 CP

Posted 29.07.2008 @ 11:57

mai baieti am avut pe un mondeo filtru de polen simplu si era jale tot felul de mirosuri, l-am schimbat cu carbon activ si a fost aproape OK dar mai bine era in passat
cumparasem filtrele amandoua odata din acelasi loc
nu-mi explic de ce?
in passat nu simteam mirosuri de benzina arsa cand mergeam in spatele unei dacii obosite dar in ford da
ambele cu filtru cu carbon activ
cred ca ne scapa ceva, trebuie sa fie o explicatie

Edited by cristibt, 29.07.2008 @ 11:58.


#49 nervoss

nervoss
  • Oraş:Ploieşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf VI HL, 4Motion 2011
  • Motorizarea:1.6TDI 105CP

Posted 02.09.2008 @ 12:32

citesc si ma ingrozesc..in 10 zile sunt programat la revizie, se apropie 15k km..anul se implineste in decembrie...nici nu mai stiu ce sa fac, sa schimb fltru de polen sau nu..inteleg de la voi ca nici filtru original care se pune in reprezentante nu e ca cel nou.
pe celelalte clar le schimb.

#50 KimDiesel

KimDiesel
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda, Volkswagen
  • Model:Octavia2 1.9 TDI, Golf 6
  • Motorizarea:2.0 TDI

Posted 02.09.2008 @ 13:05

Daca ar fi sa mai fac inca o data revizia de 15 mii, nu l-as schimba, ci doar o curatite a celui original (in regie proprie).

#51 nervoss

nervoss
  • Oraş:Ploieşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf VI HL, 4Motion 2011
  • Motorizarea:1.6TDI 105CP

Posted 02.09.2008 @ 13:11

Cand pornesc se simte un miros, f putin. Cred ca o sa-l schimb(o sa le cer sa mi-l lase in portbagaj, in caz ca nu e f murdar il curatesc si o sa-l pun cand nu-mi va conveni de cel nou)+ o sa incerc o mentenanta a cailor de ventilatie..din cate stiu multe mirosuri vin de acolo.
Oricum ms de promptitudine

#52 RRS

RRS

    Nick anterior: RIon

  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Octavia 2 / Ford Focus
  • Model:Ambiente 2005/Trend 2008
  • Motorizarea:1.9 16x/1.8 115

Posted 06.09.2008 @ 09:32

Incep sa cred ca, cu cat e mai colmatat filtrul, cu atat mai bine nu lasa gazele arse sa intre in masina :D

#53 garfield

garfield
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavian al II-lea
  • Motorizarea:1,6mpi 75 kw

Posted 06.09.2008 @ 14:44

ai dreptate...dar nu mai intra nici aerul curat :P

#54 RRS

RRS

    Nick anterior: RIon

  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Octavia 2 / Ford Focus
  • Model:Ambiente 2005/Trend 2008
  • Motorizarea:1.9 16x/1.8 115

Posted 06.09.2008 @ 14:55

Tocmai am demontat si aspirat bine filtrul de aer si polen... 4 minute montat+demontat la fiecare, plus 2-3 minute aspirat :P

#55 goldeye3002

goldeye3002
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia II,Elegance,
  • Motorizarea:2.0TDi 140CP

Posted 06.09.2008 @ 18:05

Cred ca mirosea bine, de aia l-ai pus la loc....Pentru cateva sute de mii imbacsisti toata intalatia de climatizare...

#56 goldeye3002

goldeye3002
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia II,Elegance,
  • Motorizarea:2.0TDi 140CP

Posted 06.09.2008 @ 21:25

Cred ca mirosea bine, de aia l-ai pus la loc....Pentru cateva sute de mii imbacsisti toata intalatia de climatizare...

#57 ADE

ADE
  • Oraş:Râmnicu Vâlcea
  • Maşina:VW Bora
  • Model:2004
  • Motorizarea:1.6i

Posted 06.09.2008 @ 21:33

am schimbat si eu de curand filtrul....aveam unul simplu si pur si simplu se imbacsise mirosea urat....acum am pus un filtru cu carbon activ si chiar se simte diferenta...nu absoarbe in totalitate mirosurile dar nu mai simt orice miros de afara cum simteam inainte

#58 RRS

RRS

    Nick anterior: RIon

  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Octavia 2 / Ford Focus
  • Model:Ambiente 2005/Trend 2008
  • Motorizarea:1.9 16x/1.8 115

Posted 12.09.2008 @ 07:56

Cred ca mirosea bine, de aia l-ai pus la loc....Pentru cateva sute de mii imbacsisti toata intalatia de climatizare...


Daca mie mi-ai scris, sa stii ca dupa mai putin de 4500km de la inlocuire nu avea rost sa il schimb, insa i-a facut bine aspirarea, ca eu merg si pe drumuri de tara, cu mult praf.

#59 mihi78

mihi78
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:skoda
  • Model:octavia 2
  • Motorizarea:1.9 tdi

Posted 02.09.2012 @ 20:07

as avea si eu o intrebare, desi pentru conoscatori poate parea cam aiurea, insa din cat am citit pe forumuri nu m-am lamurit:

pentru o2 1.9tdi vad ca sunt filtre de polen cu carbon si simple.

acum intrebarile mele sunt:

pentru 0ctavia 2 climatronic ce filtru de polen trebuie? cu carbon sau simplu?

este un timp folosit la aer conditionat si altul pentru clima sau cum?
lasand deoparte faptul ca cel cu carbon filtreaza mai bine si nu ar dezvolta inmultirea bacteriilor, afecteaza in vreun fel compresorul sau altceva de pe masina?

Edited by mihi78, 02.09.2012 @ 20:15.


#60 Al Bundy

Al Bundy

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 FL MY09 DSG
  • Motorizarea:2.0TDI 170CP

Posted 02.09.2012 @ 20:12

Ci carbon sau simpl;u, de care vrei tu sa pui.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users